• HCS

BIM januari 2016

Vet inte vad det betyder.. Vet inte hur dessa digitala fungerar. Bara de med veckoindikator och det är ju inte lika. Hoppas att det bara va förtidigt!!

Flurriburr skrev 2016-01-18 15:11:15 följande:

Jag tog itu det här testet nyss som jag tog imorse. På den lilla stickan som fanns där inne fanns det ett blått streck och även ett väldigt väldigt svagt blått streck. Kanske inte syns på bilden... Är det så på alla kanske eller kam det betyda något?

• HCS

Tyvärr tror jag det är spök. Eftersom det både är grått och smalt... :/

Arissa skrev 2016-01-18 10:41:48 följande:

Hoppas bilden kommer med nu, men såhär såg bilden ut innan jag mörkat den. Alltså om det är så att det kan vara något, kan det vara så att det bara var tidigt?

Eller så ser jag något jag bara vill se...

• HCS

Jag skulle inte kunnat låta bli! ;) Har plussat ned apotekets på äl+9 tidigare och de mäter från 25. Håller tummarna! J ag ligger också på äl+8 i morgon och hade beställt test som mäter från 10. Order Kommit idag, men icke! Sjukt besviken

anna90 skrev 2016-01-18 15:17:40 följande:

Hej! 

Hörrni, hur skulle ni ha gjort...

Jag är idag på ÄL+7 och har två stycken känsliga test köpta på Apotea. De mäter hcg från 5 mlU/mL och det står på att man ska kunna testa från ÄL+8, alltså IMORGON för min del. Känner absolut inga symptom som inte lika gärna kan vara PMS så jag undrar om jag ska våga testa imorgon eller inte? Känns så konstigt att det ska vara möjligt att få plus imorgon redan men det måste ju vara möjligt om de säljer såna test?

Så hur hade ni gjort i min sits? :D

• HCS
    strongisthenewme skrev 2016-01-19 11:42:19 följande:

Jag sitter med hjärtat i halsgropen..
    Kunde inte hålla mig längre, BIM -6, taget med morgonurin.

Drog ner lite på ljusstyrkan, men tycker mig se ett svaaagt ljusrosa streck?! Behöver inte vinkla testet för att se det.
    Eller så är det mina ögon som spelar mig ett spratt..

Där syns ju något! Vilken dag efter äl? (Mer intressant för eftersom lutealfasen varierar t ex min bim-6 skulle vara äl+5.. ;))

Borde absolut vara plus. Hur ser det ut oredigerat?
  • HCS

Då skulle jag inte tolka så mycket utan ta ett test. Håller tummarna! :)

Testartest skrev 2016-01-20 09:05:48 följande:

Ljusröd liten blödning igår som blev en mörkbrun liten blödning.. Sen inget på kvällen eller i morse. En liten brunröd blödning nu, så pass att ett trosskydd räcker.. Mår illa när jag äter och är jättetrött men sover dåligt... Vet inte riktigt hur jag ska tolka det...

Extremt sköra slemhinnor dessutom. Bim igår.

• HCS

Tror att tl graviditetstest blivit bättre sen dom gjort om stickorna. Visar dock svagare/senare än tidigare. Äl testen visar alltid svagt streck för mig , men får stegring vid lh ökning iaf. Jag brukar beställa från billiga tester.

Lilla Luna skrev 2016-01-20 22:09:33 följande:

Har kört med testlagrets förut men hört lite negativt om spökstreck och sånt. Men samtidigt har jag upplevt att de är bättre än gravidkollens. Sen vet jag inte hur TLs Äl-test är, för såna vill jag också beställa. Får aldrig positivt på gravidkollens.

• HCS
    Testartest skrev 2016-01-21 08:45:37 följande:

Mår fortfarande illa, brunaktiga flytningar två dagar, ljusrött med mörka fläckar idag.. Öm över magen och spända bröst... Konstig mens eller annat...?

Varför testar du inte bara? Borde absolut synas om det är något om du passerat bim. För visst har du gjort det?
  • HCS
    Anateresa skrev 2016-01-21 11:51:07 följande:

testade toknegativt igår men dock bara ca 9 dagar efter när jag tror jag hade ÄL.

hade en ljusrosa liten blödning i lördagskväll och haft brunstrimmiga flytningar efter det i 5 dagar nu. tänkte att det var en nidblödning först men vet inte hur jag ska tolka det nu....

velar mellan testlagret och gravidkollen nu när jag ska beställa inför en eventuell ny omgång. lät ju inte positivt om gravidkollens?

Gravidkollen och Rfsu är segast. Sen spelar det nog inte så stor roll. Är du gravid får det streck oavsett vilket test du köper. Men vill du ha tidigare så välj inte dessa. Även tl har blivit segare. CB plus är bäst tycker jag. (även om de gett ljusblå/grö spökstreck sissta tiden.
  • HCS

Grattis!!

misslina skrev 2016-01-22 21:42:54 följande:

Alltså det här är helt otroligt!!!! Jag är i chock!!!

Jag är gravid!!! Ihhhhhhh! Plussade i dag på bim-3 på em!

Fattar ingenting! Oj vad nervös jag var i dag när jag tog testet!

Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.

Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!

Helt galet!

• HCS

Hoppar över till februari tråden. Fick mens nu på fm. Då har vi nu försökt ett år med ett mf och ett ma/skrapning. 6 månader sen det. Fy va jag blir less..

Lycka till alla andra som är kvar här inne!!

Svar på tråden BIM januari 2016