• Cfmilla

BIM januari 2016

Sajocawa skrev 2015-12-28 11:59:05 följande:

Känningar kan du ha flera dagar innan :)

Det bästa är väl att hålla sig en stund så det ger ett rättvist resultat. Jag har alltid testat en gång om dagen fram till jag ser en stegring, då blir det två gånger om dagen, för att inte missa. Ibland har jag haft positivt på förmiddagen och negativt på kvällen igen, men en annan gång har jag haft positivt i två dygn innan det gått ner igen.. Så det är ganska olika det där och därför är det viktigt att också fortsätta testa efter att man har fått ett positivt resultat, tills man får ett negativt igen :)

Okej... Ja det är bara att testa på!
  • Cfmilla

Hehe yes!!! Att man kan bli så glad över en

Positivt äl test! Woohooo och igår låg vi två gånger, idag lär vi få till det med, hoppas att vi lyckas i morgon med! (Åker till fjällen så kan bli lite svårt)

• Cfmilla
    nepe skrev 2016-01-02 12:00:27 följande:

ååh förstår det! Jag har aldrig fått positivt ältest så jag skulle också vara överlycklig :P

Haha ja... Dock så tror jag ju nu i mitt negativa huvud att det är fel på testet eller så... Haha

Äh...bara att ligga på och hoppas på det bästa!
  • Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-01-02 17:35:40 följande:

Kommit till stugan vi ska hyra här i Sälen nu. Mitt humör sjönk drastiskt när jag såg hur rummen är planerade, vi kommer sova i våningssängar. Jag och min man kommer få dela rum med en 3- och 4åring. Undrar hur vi ska få till det denna veckan, attans att ÄL inträffar just denna veckan! Vi är här med min mans systers och hennes familj.

Haha va "roligt" samma för oss, vi åker till Sälen i morgon.... Fick en glad gubbe i morse men nu var det blankt. Är äl förbi eller urinet inte tillräckligt koncentrerat nu bara? Lyckades mysa igår och i morse så det borde väl räcka..

Ta en dusch tillsammans... ni lyckas alls!
  • Cfmilla
    eid skrev 2016-01-04 21:52:27 följande:

Jag har en fundering gällande att försöka bli gravid och träning. Jag tränar rätt hårt 4-6 gånger i veckan, någon som vet om det kan påverka "bebisverkstaden" negativt? 

Nej det tror jag absolut inte!!!
  • Cfmilla

Äl +3

Nej jag vet ägget har antagligen inte fäst än, men denna tröttheten är för jobbig är sovtrött vid 18. Har vart skenis förut, så det kan lika så gärna vara det med. Känner mig allmänt blah, haft lite mensvärk och allmänt drag i tjejmagen efter äl. Åker skidor mest hela dagarna vilket är skönt för då hinner jag inte känna efter... Hoppas lite ändå för jag vet att vi träffade äl perfekt denna månaden.

Någon mer som har tidiga känningar?

• Cfmilla
    Bananen92 skrev 2016-01-05 22:53:02 följande:

Hjälp - vad är detta?!

Fick en blåsa på bröstvårtan idag, den är öm och svälld. När jag då började pilla och klämma lite kom det vätska (?!) ut bröstet. Typ vit-genomskinlig några droppar. Jag KAN inte vara gravid, inte med den supermens som jag haft de senaste dagarna. Eller borde jag testa imorgon bitti för säkerhets skull? Har ni någon erfarenhet om detta?

Det har jag också haft!! Men vad jag kunde förstå bar det rätt normalt och händer lite då och då.
  • Cfmilla

Äl +5 lotionsflytningar är det ända jag känner. Möjligtvis liiiiiiite knappt kännbar aktivitet i tjejmagen. Hmm tror nog inte att det tagit sig denna månaden heller. Bim nästa lördag, någon annan som har bim runt 15.e??

• Cfmilla
    Esls skrev 2016-01-08 07:59:59 följande:

Tänker du göra ett test innan bim?

Jag är så sugen, fast är väl att kasta pengar i sjön att ta ett test imorgon om man har bim 17/1?

Ja det är nog lite tidigt! Nej jag kommer inte testa innan bim, jag testar om mensen är sen ... Den var 14dagsr sen förra månaden... Så jag försöker ta det lugnt
  • Cfmilla
    Mammamiia10 skrev 2016-01-08 08:23:12 följande:

Jag tror jag har bim den 15/1, men inte riktigt säker när jag hade ägglossning för jag kände aldrig av den denna gången alls..

Haft en väldig mensvärk sen 2 dagar tillbaks..Känns faktiskt som att det skulle kunna va nåt?

När kommer du testa?

Jag kommer tidigast testa på bim, om mensen inte dyker upp. Känner inte så mycket alls faktiskt, så jag tror nog inte riktigt på denna gången.

Åh hoppas du har nått där inne!!
Svar på tråden BIM januari 2016