• lillverra

BIM januari 2016

Ejoma skrev 2015-12-30 20:22:18 följande:

Ni kan ta bort mig från bim listan. Trots en sväng mens så plussade jag idag :D

What? Vad konstigt. Stort Grattis vilken tur du har.
  • lillverra

Hej länge sen jag titta in här och skrev.

Grattis till alla som plussat.

Jag har en fråga sägas att äl test kan ge utslag ifall man är gravid. Jag hade äl 26/12 och har BIM 9/1 alltså på lördag. Så här ser ett äl test ut som jag tog nyss. Vad tror ni? Kan de ge utslag ifall man e gravid.?

• lillverra

Testet ser lite starkare ut i verkligheten svårt att få på bild.

• lillverra
    Rajgräs skrev 2016-01-04 19:22:16 följande:

Jo, jag de flesta äl-tester ger utslag även vid graviditet. (Det är liknande hormoner testen mäter.)

Men om ditt test vet jag inget. Bäst att ta ett graviditetatest.

:) tänkte vänta till BIM och isf ta ett grantestare på söndagmorgon innan dess testar jag med äl test ^^
  • lillverra

Grav test ska det givetvis stå.

• lillverra
    frestelsen skrev 2016-01-04 19:27:43 följande:

De kan även ge utslag att mens är på g, så opålitligt tyvärr.

Det sög ju... Ja inga symtom alls. Så chanserna e ju minimala att jag skulle ha blivit gravid :( isf blir det nya tag med 5 försöket.
  • lillverra
    frestelsen skrev 2016-01-04 19:52:32 följande:

Fast symptom får man typ inte förns v.5 eller när hcg är så pass starkt att man mår av det:) samt vissa får gräsligt med pms innan mens o de kan likna gravsymtom. Så ge inte upp förns du får mens:)

Ja tack pms har jag så det räcker och blir över 1-2 veckor innan mens. Haft det nu ett par dagar. Pms har blivit värre också sen vi börja försöka få syskon eller ja jag inbillar mig det. Nästan så jag vill söka hjälp för min pms men känns inte bra att äta massa piller om man försöker bli med ett litet frö .
  • lillverra
    soofa skrev 2016-01-04 21:50:34 följande:

Jag får väldigt starkt utslag på äl-tester hela månaden, så det är tack vare tempen jag vet att jag har haft ägglossning så jag skulle inte lita så mycket på äl-test just vad gäller graviditet. Ta ett gravtest sen istället! :)

Har BIM först på lördag så rädd att det är för tidigt att testa.
  • lillverra

Mitt äl test så här två dagar innan bim.

Har ej något graviditetstest hemma.

Ska köpa ett på lördag om inte man börjar läcka.

• lillverra
    Linda b1986 skrev 2016-01-07 15:11:38 följande:

Sista stickbilden från mig! Nu slutar jag testa och hoppas att de håller hela vägen! Gick iväg på lunchen och testknarkade! Wii jag är gravid!!!:)

Stort grattis.
Svar på tråden BIM januari 2016