BIM januari 2016
Får du känningar i brösten innan mens? Jag har superont i brösten denna månad, kan inte minnas att det brukar kännas såhär. Men misstänker att det är mens på gång här med :)
Får du känningar i brösten innan mens? Jag har superont i brösten denna månad, kan inte minnas att det brukar kännas såhär. Men misstänker att det är mens på gång här med :)
Ingen mens än här : ) kände för två dagar sen att mensen va på gång. Har alltid öma bröst dagarna innan men nu har allt släppt. Se om mensen dycker upp ikväll eller imorgon. Testade negativt på test idag. Brukar aldrig va sen anners så hoppas lite fortfarande.
hur går de själv Sebbejonte?
Spännande :) håller tummarna.
Jag fick ju negativt på äl+9 men har inte testat sen dess. Idag vaknade jag med ömma bröst?!?!??
Har lite värk i magen också sen två dagar tillbaka. Jag är sugen på att testa ikväll.
Bim på onsdag.
Ingen men ännu för min del....hoppas så innerligt!
Min mens kom precis, en dag för sent :( blir så ledsen.
Någon annan får gärna ta över listan nu för jag tar nog en paus från fl
Tack. Lär ju säkert dyka upp i nästa bimtråd haha men just nu vill jag bara dra täcket över huvudet o sova tills jag är gravid haha
Så drygt bara för på söndag åker min sambo till Norrköping för att börja en 20 veckor lång utbildning så han kommer bara vara hemma på helgerna.
Lätt att pricka ägglossning då :/ o bara för att min mens behagade komma en dag för sent flyttade sig ägglossningen en dag till så en onsdag, hur lätt blir det att lyckas suck.
Lite lätt negativ just nu men det får jag vara idag ;)
Är på dag 11 idag i min cykel och igår gjorde jag ägglossningstest som blev error :/ tog då ut Stickan och de är den som är nederst på bilden sen testade jag imorse Stickan längst upp och de blev en glad gubbe. Enligt min app ska jag egentligen ha ägglossning på måndag :/ mitt bim blir ändrat om någon kan byta mig till den 27/1 istället för 30/1 :)
JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!
Grattis!!:)
Måste även fråga, var din mens annorlunda än vanligt?
Wooohoooo!!! Det var starka positiva grattis <3
Men åh grattis
Åh grattis
Det var starka plus
Jag fick mens i tisdags:(. Anledningen till att jag frågar om din mens var annorlunda är att jag knappt haft någon mens. Brukar ha mycket första dagen och halva andra dagen och sen blir det snabbt mindre. Nu har det varit lite hela tiden och den tog typ slut igår på dag 3 istället för dag 4. Ska börja ta pergotime imorgon men tänker nog ta ett gravtest för säkerhets skull. Har även lite ömma bröst och är väldigt trött (inte typiska menssymptom för mig).
Omg Grattis. Ja är du orolig, varför du hade mens trots att du är gravid kontakta din barnmorska så slipper du vara orolig.