• Fian88

BIM januari 2016

livias skrev 2016-01-03 21:53:25 följande:
    Lycka till! Känner du något särskilt eller är det "bara" känsla än sålänge
    Svårt att sätta fingret på! Känslan kan nog också bero på att jag antagligen fick äl denna månaden och har mer progesteron är vanligt. Min pms dök upp direkt efter beräknad äl vilket den aldrig gör; uselt humör, annorlunda smärta och stickningar över livmodern och ömma bröst. Får se helt enkelt! Tillåter mig att hoppas, besviken blir man ju oavsett liksom:)
  • Fian88
    soofa skrev 2016-01-03 21:37:47 följande:

Åh, hoppas känslan stämmer och lycka till i morgon!

Tusen tack!:)
  • Fian88

Har nu varit hos gyn! Sköldkörtelprovet var jättebra, tsh låg på 1,1!!:)
    Dock fick jag antagligen ingen äl förra cykeln så har nu fått pergotime utskrivet. Ska ta på cykeldag 5-9, sen ultraljud för att se så inte för många ägg mognar och efter ultraljudet så är det bara att köra loss med oskyddat sex;). Känner mig förväntansfull och hoppfull!:)

• Fian88
    soofa skrev 2016-01-04 17:55:18 följande:

Åh, vad skönt! Då håller vi tummarna nu! :)

Tack!:)
  • Fian88

Min känsla är som bortblåst haha!;)
    Var nog bara tidig pms och nerver inför återbesöket hos gyn. Pmsen försvann en aning men verkar vara på ingång igen så smått. Bim enligt ena appen blir 8/1 och enligt den andra 11/1 (som det står på listan här). Tänkte testa den 8e för tror jag fick äl av mig själv denna gången och att den kom tidigare än beräknat. Så den 8e är jag på äl+11. Annars blir det att köra igång med pergotime, och det känns sjukt spännande!:)

• Fian88

Negativt test idag! Får försöka vänta ut mensen nu istället och hålla mig ifrån tester.

• Fian88
    Esls skrev 2016-01-08 07:59:59 följande:
    Tänker du göra ett test innan bim?
    Jag är så sugen, fast är väl att kasta pengar i sjön att ta ett test imorgon om man har bim 17/1?
    Ja det skulle jag säga. Vänta till åtminstone äl+9-10 innan du testar. Få som får plus innan dess:)
  • Fian88
    Esls skrev 2016-01-08 08:12:09 följande:
    Åh fel svar från dig hehe!
    Men det är skumt, hade äggviteflytningar 28-29/12 men borde haft äl den 2. Jag är bara på första försöker så har aldrig tänkt på äl mm, men kan det va så? Att jag hade flytningarna 28 och äl 2? Eller är det mer troligt att jag hade äl 28-29?
    Haha, sorry;)
    Skulle tippa på att du fick äl den 30e eller 31a, ägget ska ju släppa 24-48 timmar efter positivt test. Hade jag varit du hade jag väntat till söndag i alla fall:)
  • Fian88
    soofa skrev 2016-01-08 15:05:38 följande:

Alltså, jag anar en skugga? Säker på att det är helt blankt?

Det är helt blankt tyvärr:(
Svar på tråden BIM januari 2016