• Anateresa

BIM januari 2016

Jag hoppar gärna in här med! BIM på onsdag och försöker hålla mig från att testa för tidigt!

• Anateresa

testade toknegativt igår men dock bara ca 9 dagar efter när jag tror jag hade ÄL.

hade en ljusrosa liten blödning i lördagskväll och haft brunstrimmiga flytningar efter det i 5 dagar nu. tänkte att det var en nidblödning först men vet inte hur jag ska tolka det nu....

velar mellan testlagret och gravidkollen nu när jag ska beställa inför en eventuell ny omgång. lät ju inte positivt om gravidkollens?

• Anateresa
    HCS skrev 2016-01-21 12:52:25 följande:
    Gravidkollen och Rfsu är segast. Sen spelar det nog inte så stor roll. Är du gravid får det streck oavsett vilket test du köper. Men vill du ha tidigare så välj inte dessa. Även tl har blivit segare. CB plus är bäst tycker jag. (även om de gett ljusblå/grö spökstreck sissta tiden.
    jag kunde inte hålla mig från att testa tidigt bara

har ett cb digitalt liggande hemma men vill testa närmare BIM med det men hade väl hoppats att mina billiga stickor från tradera skulle visa nåt. de ska tydligen ha en känslighet på 10miu. vill nog ändå inte upp än :)
  • Anateresa

Efter en vecka av äl-tester med svagt streck såg dagens test ut att visa stegring. När kan jag tänkas ha ägglossningen??

Har oregelbunden cykel men enligt tidigare dagar bör jag ha äl idag. Har lite molvärk men tycker det är svårt att tyda sekretet....

Vad tror ni??

Svar på tråden BIM januari 2016