• Bremer92

BIM januari 2016

Jag hoppar på tråden nu efter att ha läst igenom alla 119 sidor, jag och sambon har försökt med ett syskon sedan aug-15.

Jag har BIM om 2dagar, idag kom först ljusrosa blödning som jag hoppas är nid och sen mer blodaktigt efter att ha "myst" igår, har haft "irritationsvärk"/lätt molvärk sedan ÄL och hoppas inte att det är kärringen som kommer.

Sambon påpekade igår att jag svettas mer på nätterna (vilket jag också märkt) men vet inte hur länge det hållt på. Fryser och nästan feberfrossa blandat med trötthet på kvällarna.

Håller på att bli tokig på min överanalysering, dumt nog kommer jag inte ihåg hur det har varit vid förra graviditeten. Det enda jag vet är att illamåendet och ömma bröst kom efter positivt gravtest.

Någon som känner igen sig eller någon som är påläst om nid?

• Bremer92
    Testartest skrev 2016-01-21 15:13:34 följande:

Rätt lika som här hör jag... fast jag har en rejäl blödning nu, väldigt röd-..

Det är ju såååå trökigt och jobbigt att först vänta ca 2v mellan äl och bim för att sen bli fruktansvärt besviken att det inte blivit något.

Har du annars haft lätt att bli gravid?

Jag blev gravid 4mån efter sista ppiller med sonen -13, sen blev jag gravid 2v efter uttagen h-spiral våren-15 men den graviditeten fick avbrytas pga av hjärnskador hos foster.
  • Bremer92
    Testartest skrev 2016-01-21 16:05:20 följande:

Nej jag verkar inte ha lätt att bli gravid... varit det en gång i tjugoårsåldern bara men det blev mf...

Har för kort mellan mens och ÄL så det är inte alltid mensen hinner ta slut innan ÄL och sen ibland har det varit tvärtom, att mensen börjat för nära inpå ÄL och då hinner ju inget fästa...

Har haft symptom varje månad innan bim i 3-4 månader nu men blivit lika besviken varje gång... 

Gud va frustrerande!! Hoppas att det någon gång går vägen för er snart!!
  • Bremer92

Hade BIM i lördags, lätt blödning började i torsdags och fortsatte tills igår, neg gravtest igår morses(bim+1) fortfaranade irritationsvärk/molvärk... Börjar bli lite småvresig nu... Kanske tar ett test på onsdag om det inte blivit några förändringar :)

• Bremer92
    ensamärstark skrev 2016-01-25 12:29:14 följande:

Du tror inte blödningen du haft nu var din mens då?

Jag har tänkte tanken, men det har varit VÄLDIGT sparsamma blödningar som inte kommer konstant utan kanske 2-3 ggr/dag och jag brukar ha ganska mycket blödningar i 4dagar sen 5dagen spottings.

Jag brukar ha mer mensvärk än molvärk också...
  • Bremer92

BIM+9 och neg CBtest idag. Har haft både pirr och stickningar i ljumskarna hela helgen, magen stramar, ingen matlust och nått så fruktansvärt sötsug.

• Bremer92
    eg90 skrev 2016-02-02 19:59:07 följande:

Testade i förrgår med graviditetskollens test men inget streck :(

Jag har alltid kört med clearblues digitala men nu har jag fått 2 neg med dem och är bim+12, jag testade nu med louyds apoteks egna och dem va också neg :/
Svar på tråden BIM januari 2016