Inlägg från: Flurriburr |Visa alla inlägg
  • Flurriburr

BIM januari 2016

Det här med graviditetstest... När det är streck kan det ju bli sådär svaga streck. Ett + är ju ändå ett + även om det är svagt. Om man då har ett digitalt test som visar + eller -, visar det + då om det skulle vara sådär "svagt" så att säga?

• Flurriburr
    HCS skrev 2016-01-18 08:41:53 följande:

Masssa styrkekramar! Har du passerat bim, annars finns ju chansen att det bara är för tidigt.. 

BIM imorgon tror jag, eller om tre dagar. Cb digital ska kunna visas från fyra dagar innan beräknad mens. Så jag väntar å ser om den dyker upp, den brukar vara i tid. Kunde inte hålla mej ifrån att testa bara :/
  • Flurriburr

Jag tog itu det här testet nyss som jag tog imorse. På den lilla stickan som fanns där inne fanns det ett blått streck och även ett väldigt väldigt svagt blått streck. Kanske inte syns på bilden... Är det så på alla kanske eller kam det betyda något?
  • Flurriburr

Hmm. Trodde jag hade en cykel på 26 dagar. Nu är det BIM +1 och ingen mens. Men två negativa test, så kan va cykeln som jag räknat fel på. Slutade med p-piller i oktober efter 6 år och efter det har det varit 26 dagar. Kroppen kanske börjar bli normal efter alla hormoner igen?

• Flurriburr
    Lilla Luna skrev 2016-01-20 21:19:18 följande:

Jag blir tokig! Och ledsen. BIM+6/+7. Ingen mens. Inget plus. Ingen antydan till mens heller. Har lite småvärk då och då i tjejmagen och stramningar där nere. That's it! Ingen mensvärk som jag hade kring BIM, då jag sprang på toa titt som tätt för det kändes som mensen kom. Det liksom rann till lite. Nu var det dock några dagar sedan jag tog ett test sist, då jag har slut på test. Får nog ta och beställa hem några.

Tips på bra test förutom CB? Billiga och pålitliga. Vartifrån ska jag beställa?

Känner precis lika här! Jag brukar beställa från testlagret. Snabb leverans och villiga tester :)
  • Flurriburr

Idag kom den... Den där jäkla mensen :( så inget denna månad så hoppar väl ur denna tråd och går vidare till februari-tråden! :) sambon och jag var tydligen inte helt inne på samma spår gällande bebis, men vi har pratat och bestämt oss för att börja försöka nu (vilket jag trodde vi redan gjorde, hehe). Så nästa månad blir vårt officiella första försök!

• Flurriburr
    ikna skrev 2016-01-23 10:53:50 följande:

Förlåt för spam men telefonen verkar inte vilja samarbeta.

Nedersta stickan är nog inte testlagrets. Det jag köpte för en vecka sen såg inte ut sådär :)
Svar på tråden BIM januari 2016