BIM januari 2016
Skit också... Jag hamnade här jag med! Mensen kom oönskat i morse. Nya tag nu. 2016 ska bli vårt år hörni! Lycka till!
Skit också... Jag hamnade här jag med! Mensen kom oönskat i morse. Nya tag nu. 2016 ska bli vårt år hörni! Lycka till!
Imorgon ska jag spola äggledarna. Vågar inte googla något då jag har för mig att jag läst att många tyckt att det har gjort ont haha.
Ska dessutom fråga om jag kan få något för att minska cyklerna.. De är oregelbundna och har senaste cyklerna varit över 40 dagar. Vet att många har längre än så men det känns så himla tråkigt att man får så få chanser. Någon som äter något för att korta ner cyklerna här inne? Både receptbelagt men även typ rosenrot och allt vad jag har läst? :)
Inte varit så aktiv här, men nu är det den långa väntan mellan äl och bim.
Har känt mig ganska nere denna månaden. Det verkar ha låst sig rejält för mannen och han har svårt att komma när det behövs.... Vi har myst varannan dag hela cykeln men inte lyckats få till det ordentligt under äl, håller mina tummar ändå eftersom dottern blev till trots avbrutet.... Känner ju klart att chansen ändå är minimal.
Någon som vill lägga till mig på listan?
Bim 7/1, 5e försöket, 2a barnet
Hej där alla! Har hängt en del i de tidigare trådarna (BIM oktober, nov och dec) och tänkte hänga här med men jag har valt att hoppa över den här månaden. Behövde en paus bara. Har ändå koll på er alla och jag gör comeback i feb :)
Hoppas på många plus :)
Hej! Jag hoppar in här. Jag fick min mens igår så jag kommer att ha BIM ca den 27 januari tror jag. Min mens kom tidigare denna månad så vet inte om jag ska räkna på den vanliga 29-dagarscykeln eller den nya plötsliga 26-dagarscykeln. Antar dock att det är den 27:e som gäller.
Det är vårt tredje försök med första barnet. Ni får gärna lägga in mig på listan. :)
Bim - 4
(Ej morgonkiss)
Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!
Nu är mina tvivel borta:)
Stort lycka till alla som väntar.
Tog ett cb i morse. Är på äl+9 men det var blankt :(
Kanske för tidigt jag vet men mitt hopp försvann.
Alla andra månader har jag kännt en massa symtom som både ömma bröst, illamående, irritation och gråtmild men denna månaden känner jag ingenting. Verkligen ingenting. Hoppades att det skulle vara positivt men lik förbannat tappade jag hoppet i morse.
Blir så arg på mig själv att jag ska testa så tidigt
hej på er! Är det någon som har varit med om en ovanligt tidig äl efter flera månader av förmodad utebliven äl? Jag har känt molande och har idag fått fertilt sekret tror jag. Är bara på dag 10 och jag brukar ha äl kring dag 23 annars. Vad säger ni? Tänker att kroppen kämpar extra mycket kanske hah!
Kan man ha äggvite-sekret så här "snart" efter mensen utan att äl närmar sig?
Tusen frågor, men ni är så kunniga! Tack!