• Empasan

BIM januari 2016

Hej tjejer! BIM för mig enligt NC är 28/1 och beräknad ÄL är runt 13-15/1. Tog ÄL test igår och idag, fick dessa. Ser ut som ÄL närmar sig va?! Kanske tidigare än beräknat? Har ett MA bakom mig sedan oktober och sedan dess är min cykel inte riktigt som vanligt...

• Empasan
    soofa skrev 2016-01-06 10:14:01 följande:
    Ja, det ser ut att vara på gång men ibland kan jag ha ganska starka utslag i flera dagar innan det väl bli positivt. Men bra att du har börjat testa redan nu så du inte missar det.
    Tack för svar Ja, får se hur det utvecklar sig.
  • Empasan
    8airam8 skrev 2016-01-06 10:31:35 följande:
    Jag hade börjat ligga i nu dessutom. I december blev det inget klart och tydligt plus på äl-testerna alls för mig, men på gyn såg man att jag hade haft ägglossning ändå. Lite lurigt är det allt :)
    Helt klart rätt inställning Nu kör vi!
  • Empasan
    vanjastina skrev 2016-01-18 13:21:04 följande:
    Tack! :D Helt overkligt.. Första månaden med bidrottninggelé, funkade uppenbarligen för min del ;D
    Grattis!!! Provar också bidrottninggelé för första gången. När slutade du äta den i din cykel? Fram till ditt plus eller tills efter ÄL?
  • Empasan
    vanjastina skrev 2016-01-18 16:53:12 följande:
    Tabletter som ska boosta fertiliteten och sägs kunna göra det lättare att bli gravid samt att den ska göra att ägget fäster lättare. Innehåller många bra ämnen. Många säger att de känner av sin ÄL mer när de äter dem, men det gjorde inte jag. Enda som jag egentligen märkte var att jag blev ännu mer sugen på att ha sex än vad jag vanligtvis är.

Jag är inget proffs på bidrottninggelé men detta är vad jag hört :) Säkert någon härinne som vet mer!
    Alltså även jag känner av en ökad sexlust, askul ju!
  • Empasan
    Cfmilla skrev 2016-01-18 17:21:44 följande:
    Äter du också bidrottninggele? Kanske borde testa!
    Japp Första månaden, får se vad det ger... Alltid bra att ha kul på vägen till ett plus
Svar på tråden BIM januari 2016