• smulan12

BIM januari 2016

Hej på er.
    Tänkte att jag hakar på här. :)

Skulle fått mens i torsdags men den lyser med sin frånvaro.testat idag och fick ett negativ vilket gör sjukt ont.

För två månader sen var både äl o mens förskjuten och kom senare och nu, igen så är mensen sen. Men är säker på att jag hade äl vid jul som jag skulle.
    Brösten har varit ömma sen över en vecka tillbaka, jag är tröttare än vanligt och har haft lite värk till o från i tjejscen, men som sagt, varken mens eller plus. :( någon mer som vart med om dethär? Min mens har alltid varit ganska regelbunden, aldrig såhär.

• smulan12

Vad pysslar min kropp med? Bim i torsdags. Negativt test i söndags. Idag kom ytterst lite brun flytning för flera timmar sen men sen inget mer. Någon mer som varit med om det?

• smulan12

1 vecka efter bim kom mensen. Varit öm i tuttarna i 3 veckor nu o känner frustrationen i kroppen nu. Andra gången mensen bråkar med mig på 3 månader. Säger snart upp mig! :p inte lätt o veta när äl är nästa gång heller när det spökar såhär..

• smulan12
    Cfmilla skrev 2016-01-16 13:10:39 följande:

[quote=76235214][quote-nick]smulan12 skrev 2016-01-16 11:49:28 följande:[/quote-nick]1 vecka efter bim kom mensen. Varit öm i tuttarna i 3 veckor nu o känner frustrationen i kroppen nu. Andra gången mensen bråkar med mig på 3 månader. Säger snart upp mig! :p inte lätt o veta när äl är nästa gång heller när det spökar såhär..[/quote

Usch jag vet hur det är! Också haft bråkande cykler. Hoppas att den reder ut sig snart. Jag kör med äl-tester, men en gång mensen slutat i princip, bara för att få någon rätsida på när äl är. Det är dyrt, men får hoppas att man slipper det snart! Kram på dig

Riktigt drygt. Det tråkiga är att jag typ aldrig har haft krabb med mensen innan o nu har det gjort det ett par gånger på kort tid.
    Jag är lite mot o köpa äl-test. Svårt som det är o försöka koppla bort o slappna av o låta det sköta sig självt. Så jag hade nog haft svårt o släppa fokus på dom. :p
    Försöker tänka att vi får försöka ha kul, att det kommer när det kommer, men det är fasen inte lätt. :p längtar ju som en tok.
  • smulan12

Kan man få äl precis när mensen slutat? Mensen kom en vecka för sent. Skulle ha äl denna veckan o tycker jag börjat få äl-flytningar redan. :s

• smulan12
    My102 skrev 2016-01-20 00:01:54 följande:

En fråga, ni som har varit gravid, kände ni någon gång den berömda metallsmaken i munnen? Å isåfall när i grav gjorde ni det och hur länge/ofta?

Jag fick extremt metall smak i munnen nu ikväll..stoppade tom in ett finger för att se att jag inte blödde någonstans!

Jag kan inte minnas att jag kände metallsmak. Vet att jag ändå tänkte på det under graviditeten, att jag inte kände det.
  • smulan12
    ALSI skrev 2016-01-20 07:22:20 följande:

Nu var det rött... :'( men kroppen verkar ju då bete sig helknäppt! :( hade så önskat och längtat så vi kunde få något positivt.

Min kropp är med helt knas, så vet hur det känns. :/
Svar på tråden BIM januari 2016