BIM januari 2016
Hoppar gärna med här efter att jag börjat blöda idag. Fått svaga plus i några dagar men det ville sig inte. Bim blir runt 16 januari.
Önskar alla en god jul i väntan på ägglossning och bim!
Hoppar gärna med här efter att jag börjat blöda idag. Fått svaga plus i några dagar men det ville sig inte. Bim blir runt 16 januari.
Önskar alla en god jul i väntan på ägglossning och bim!
Håller tummarna hårt för dig nu! Haft mens emellan?
Spännande:) jag vill testa nuuuu!! Men får vänta haha denna eviga väntan;)
Bim - 4
(Ej morgonkiss)
Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!
Nu är mina tvivel borta:)
Stort lycka till alla som väntar.
Åhh ja förstår ju känslan! Ev äl+2 här el så har jag inte ens haft än. Osäker då jag inte kört med test denna månad. Slut med det nu! Tänker testa äl+10 eller 11. Får se när FF ritar ut. Inte fått nåt streck än. När har du bim? Håller tummarna för att vi plussar samtidigt nu. Vore så kul!
Äl+6 åå snigelfart!! Vill testa nu nu nu!! Hm vet ju att ägget kan ha fäst men troligt inte hunnit producera hcg ut i mig iaf imorgon.. så jag biter ihop och väntar till måndag helst onsdag!!
Har nu varit hos gyn! Sköldkörtelprovet var jättebra, tsh låg på 1,1!!:)
Dock fick jag antagligen ingen äl förra cykeln så har nu fått pergotime utskrivet. Ska ta på cykeldag 5-9, sen ultraljud för att se så inte för många ägg mognar och efter ultraljudet så är det bara att köra loss med oskyddat sex;). Känner mig förväntansfull och hoppfull!:)
Kan någon ändra min bim till 12e januari? :) 6e försöket efter ma, 4e barnet.
Hoppas hoppas den håller sig borta nu! följer med spänning!
Jaha imorgon är dagen D. Min mens brukar alltid komma på natten. Får se om den kommer imorgon.
Min månad har varit lite annorlunda mot vad den brukar, vet inte om det kan bero på att jag började äta folsyra och d-vitamin för ca 3 veckor sen.
Jag brukar få ont i brösten strax efter äl som sitter i tills mensen kommer. Mensvärken brukar komma när jag sätter in första tampongen.
Denna månaden fick jag ont i brösten på äl+11 och mensvärk har jag haft sedan äl+10...väldigt konstigt.
Hoppas testen jag tog som visade negativt häromdagen bara var för tidigt och att mensen inte kommer imorgon
Sitter och funderar om jag är på äl+5 eller om den ens inträffat. Har inga tecken alls på äl såsom flytningar nu. Tappen är hård och bakåtvänd. Den var öppen, mjuk och jag hade flytningar och ont i magen när ff ritat ut min äl. Men varför sjunker tempen så nu??
Vad tror ni? Tacksam för alla svar. :)
Hade feber efter jul därav konstig tempkurva innan äl. Coverline borde ligga på 36.6 vilket den brukar. Dagarna före äl är troligen förhöjd temp också...
Tack för ditt svar! :) idag hade tempen stigit igen så rätt säker på att äl inträffat. Får vänta och se helt enkelt. Bim i början av nästa vecka!
Tror du får vänta några dagar till innan du vet. Du har du som sagt väldigt hög coverline den här månaden på grund av få mätningar. Tror absolut du har haft äl, vänta några dagar till. Kanske hade du "feber" redan från den 21-30 december? Prova att discarda några fler mätningar där innan jul.