BIM januari 2016
Hoppar in här:) BIM på fredag! Vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa innan;)
Hoppar in här:) BIM på fredag! Vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa innan;)
Jag ser! Kom det inom 5 min så måste det vara pos:)
Grattis du e gravid:))
Jag är helt skakis nu - ser ni??? Har jag plussat??
Vänta någon dag till.. Lite tidigt kanske? Man blir ju bara besviken..
Hej!
Hörrni, hur skulle ni ha gjort...
Jag är idag på ÄL+7 och har två stycken känsliga test köpta på Apotea. De mäter hcg från 5 mlU/mL och det står på att man ska kunna testa från ÄL+8, alltså IMORGON för min del. Känner absolut inga symptom som inte lika gärna kan vara PMS så jag undrar om jag ska våga testa imorgon eller inte? Känns så konstigt att det ska vara möjligt att få plus imorgon redan men det måste ju vara möjligt om de säljer såna test?
Så hur hade ni gjort i min sits? :D
Samma här! Har haft sjuka menssmärtor i helgen.. Har aldrig känt så här förr! Vi har försökt i över två år..lycka till när du testar! Jag har BIM på tor men tänker testa imorgon;)
Har bim idag och ingen mens i närheten, mycket lotion flytningar, illamående och halsbränna från helvetet..
Nej va tråkigt! Känner verkligen med dig:(
Jag är så ledsen :( tog ett test på bim -1 idag...
Med clearblue digital som visade "inte gravid"
Besviken!
Jag är med barn!!!!:) tror inte det är sant! Efter nästan 2,5 år:D
Grattis! Samma dag du och jag!:D jag plussade super svagt redan igår redan på BIM -5:) Gud så härligt:)
Jag sitter med hjärtat i halsgropen..
Kunde inte hålla mig längre, BIM -6, taget med morgonurin.
Drog ner lite på ljusstyrkan, men tycker mig se ett svaaagt ljusrosa streck?! Behöver inte vinkla testet för att se det.
Eller så är det mina ögon som spelar mig ett spratt..
Vi har gjort det! Så bra:)
Ingen som kör på CBs fertilitetsmonitor här inne? Den har funkat klockrent för oss, väl värt pengarna.
Detta kan man fixa med hormoner tror jag, nästan helt säker på det.
Nej jag verkar inte ha lätt att bli gravid... varit det en gång i tjugoårsåldern bara men det blev mf...
Har för kort mellan mens och ÄL så det är inte alltid mensen hinner ta slut innan ÄL och sen ibland har det varit tvärtom, att mensen börjat för nära inpå ÄL och då hinner ju inget fästa...
Har haft symptom varje månad innan bim i 3-4 månader nu men blivit lika besviken varje gång...
Stort grattis!
Tack för gratulationerna! Även om det är lite svårt att tro på än.. Skulle tagit ett till test med morgonurin idag men glömde det, så jag tog ett efter att ha hållt mig en timme bara som ser ut såhär.. Ska kolla med morgonurin imon o se om det blir starkare..
Grattis:)
Ville bara veta så jag skulle sluta hoppas.. Diffusa symptom som lika gärna skulle kunna vara pms. Men senaste veckan har jag även varit sur och grinig. Idag kollade jag, ska ha mens på tisdag men var ensam hemma nu på förmiddagen så jag passade på.... Galet!!!!
Om du är gravid så kan du testa på kvällen när det gått 8 dagar efter BIM. Jag testade igen igår för skojs skull och hade hållit mig en timma på eftermiddagen, det blev starkt +.
Skulle egentligen testat mig idag, bim var för 8 dagar sen nu. Glömde helt av att åka till apoteket idag?! Får köpa ett på förmiddagen..
Kan jag testa på kvällen? Eller är det bäst att vänta till dagen efter med morgonurin?
Jag håller tummarna! Tack:)
Spännande, då ska jag testa ikväll när jag kommer hem :) håller tummar & tår!! Hihi.
Grattis till ditt plus!! :)