Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM januari 2016

Kstadtjej87 skrev 2016-01-14 22:07:47 följande:

JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!

Var mensen smärtsam? Vill inte skrämma dig, men jag fick min "mens" som vanligt i maj. Sen fick jag positivt på det första ältestet jag tog på cd 10, vilket var alldeles för tidigt för mig. Blev då misstänksam och tog ett gravtest som visade starkt positivt.

Ringde min gyn och fick komma på vul, vilket dessvärre visade att det var ett tidigt MF jag fått. Ett par veckor senare fick jag äntligen negativt på gravtestet.

Har dock hört om vissa som fått riklig nidblödning som betett sig som vanlig mens när ägget fäst. Om du hade äl senare än du trodde kan det ju vara det du fick..!? Det stämmer ju isf bättre in på veckoindikatorn också!

Mitt råd är att ta ett nytt cb digital i början på nästa vecka och se om det slagit över till 3+ då.
  • Symetrical
    klaraanders skrev 2016-01-17 05:27:51 följande:

Jag har trott mig ha koll på ÄL då jag använder natural cycles. Har haft låg temp nu senaste veckorna som innan ägglossning.

Men om det är två veckor för tidigt borde det väl rimligtvis vara nu du skall ha äl..? Isf kanske det är en älblödning!?
Svar på tråden BIM januari 2016