Inlägg från: Anonym (Fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam)

BIM januari 2016

BIM Den 18 januari!

Är dock lite fundersam. Har denna månad haft kraftigt illamående och trötthet. Även inte märkt någon ägglossning? Har tittat noga varje dag speciellt vid den planerade äl den 4 jan. Men har endast har rikliga lotion flytningar. Dom luktar inget eller besvärar. Eller jo besvärar gör dom eftersom jag får byta trosor/skydd flera gånger om dagen.

Min mens förra månaden kom en vecka för tidigt och var som en "normal" mens jämnfört med hur jag brukar ha, inga kraftigare menssmärtor, klumpar eller mängder av blod som jag annars har.

Och det var ikväll tanken slog mig att jag kanske är gravid?! Jag är inte speciellt insatt i hur kroppen reagerar osv. Men onormal mens förra månaden, utebliven ägglossning, lotion flytningar och kraftigt illamående mornar och kvällar måste väl betyda något?

Vill gärna höra lite spekulationer. Ska köpa test nästa vecka efter BIM om den inte dyker upp.

Kram på er alla ?

• Anonym (Fundersam)
    Cfmilla skrev 2016-01-13 22:09:18 följande:

Kan det vara så att din äl kom senare än den brukar? Min gjorde det förra månaden, typ 2veckor senare. Annars låter det som lite gravsymptom! Hoppas

Men har ju bim nästa vecka.. kollar ju flera ggr om dagen ända sedan 3-4 januari då äl skulle infalla :( blir det inte sent och konstigt?

Får ju reda på det den 18:onde men är så fundersam och undrandes... men det får mer än gärna vara gravsymtom då vi försöker :)
  • Anonym (Fundersam)
    Testartest skrev 2016-01-18 13:17:53 följande:

Bim i morron, känns som mens men inget som syns. Massa flytningar, mår illa...

Har bim idag och ingen mens i närheten, mycket lotion flytningar, illamående och halsbränna från helvetet..
  • Anonym (Fundersam)
    Testartest skrev 2016-01-18 15:27:29 följande:

Låter som jag....

Får se vad de kan betyda! Testar på fredag om mens inte dykt upp :)

Har inte ens mensvärk idag.. hoppas på ett plus snarast iallafall, vore härligt nu efter mf i augusti och försök sedan dess.
  • Anonym (Fundersam)
    AnaC skrev 2016-01-18 22:08:16 följande:

Samma här! Har haft sjuka menssmärtor i helgen.. Har aldrig känt så här förr! Vi har försökt i över två år..lycka till när du testar! Jag har BIM på tor men tänker testa imorgon;)

Håller tummarna för dig!! :) fortfarande ingen mens nu.. inte ens känningar efter den. Kan vara ett gott tecken för mig känns det som. Längtar efter att få testa :)
  • Anonym (Fundersam)
    Testartest skrev 2016-01-19 13:00:49 följande:

Bim idag, inte känts som om mensen skulle dyka upp då det varit mest massa flytningar de senaste dagarna, men nu blev det nån form av blödning ändå... Jaja.. Ingen tillverkning på nyår heller alltså...

Vad tråkigt!! :( Håller tummarna för februari för dig då :)

Ingen mens än. Men mycket lotion flytningar, ömma bröst och migrän. Trodde jag fick min mens förut då det "rann till", falsk alarm :) vill att dagarna ska gå fortare så jag kan testa. Vill inte testa för tidigt. Väntar helst 1v efter bim ungefär.
  • Anonym (Fundersam)
    Testartest skrev 2016-01-20 09:05:48 följande:

Ljusröd liten blödning igår som blev en mörkbrun liten blödning.. Sen inget på kvällen eller i morse. En liten brunröd blödning nu, så pass att ett trosskydd räcker.. Mår illa när jag äter och är jättetrött men sover dåligt... Vet inte riktigt hur jag ska tolka det...

Extremt sköra slemhinnor dessutom. Bim igår.

Testa testa testa! Låter lovande, håller tummarna också :D
  • Anonym (Fundersam)
    Testartest skrev 2016-01-20 15:12:48 följande:

Jaså gör det...? Tycker det bara är märkligt

Jag plussade i somras ett par dagar efter exakt likadan blödning. Slutade dock tyvärr i missfall i v 8.
  • Anonym (Fundersam)

Börjar verkligen få hopp nu!! 3 dagar sen mens, halsbränna från h*lvetet dag ut och dag in. Imorse satt jag helt panikslagen på sängkanten nära på att kräkas av ett så sjukligt illamående. "Mensvärk" men inte en tillstymmelse till mens på väg.. lotion flytningarna kvarstår och tunga ömma brösten med.

Vart tillochmed åksjuk när jag körde på trafikskolan, vi fick stanna intill kanten så jag fick 5 minuters frisk luft haha!! Åååhhh vad jag hoppas!!

• Anonym (Fundersam)
    Cfmilla skrev 2016-01-21 20:20:51 följande:

Låter ju onekligen som ett + där! När ska du testa??

Vill testa imorgon.. men väntar på sambon som kommer hem på måndag :)
  • Anonym (Fundersam)

Skulle egentligen testat mig idag, bim var för 8 dagar sen nu. Glömde helt av att åka till apoteket idag?! Får köpa ett på förmiddagen..

Kan jag testa på kvällen? Eller är det bäst att vänta till dagen efter med morgonurin?

• Anonym (Fundersam)
    AnaC skrev 2016-01-26 05:48:18 följande:

Om du är gravid så kan du testa på kvällen när det gått 8 dagar efter BIM. Jag testade igen igår för skojs skull och hade hållit mig en timma på eftermiddagen, det blev starkt +.

Spännande, då ska jag testa ikväll när jag kommer hem :) håller tummar & tår!! Hihi.

Grattis till ditt plus!! :)
Svar på tråden BIM januari 2016