• Esls

BIM januari 2016

Nu väntar jag på bim som förmodligen är 17/1. Har egentligen ingen aning om vi lyckats pricka rätt eller inte, men det är första försöket så det får bli som det blir, men hoppas kan man ju! :)

• Esls
    Cfmilla skrev 2016-01-07 16:17:48 följande:

Äl +5 lotionsflytningar är det ända jag känner. Möjligtvis liiiiiiite knappt kännbar aktivitet i tjejmagen. Hmm tror nog inte att det tagit sig denna månaden heller. Bim nästa lördag, någon annan som har bim runt 15.e??

Jag har bim 17/1 så rätt nära dig!
  • Esls
    Cfmilla skrev 2016-01-07 16:17:48 följande:

Äl +5 lotionsflytningar är det ända jag känner. Möjligtvis liiiiiiite knappt kännbar aktivitet i tjejmagen. Hmm tror nog inte att det tagit sig denna månaden heller. Bim nästa lördag, någon annan som har bim runt 15.e??

Tänker du göra ett test innan bim?
    Jag är så sugen, fast är väl att kasta pengar i sjön att ta ett test imorgon om man har bim 17/1?
  • Esls
    Fian88 skrev 2016-01-08 08:05:03 följande:
    Ja det skulle jag säga. Vänta till åtminstone äl+9-10 innan du testar. Få som får plus innan dess:)
    Åh fel svar från dig hehe!
    Men det är skumt, hade äggviteflytningar 28-29/12 men borde haft äl den 2. Jag är bara på första försöker så har aldrig tänkt på äl mm, men kan det va så? Att jag hade flytningarna 28 och äl 2? Eller är det mer troligt att jag hade äl 28-29?
  • Esls
    Esls skrev 2016-01-08 08:12:09 följande:
    Åh fel svar från dig hehe!
    Men det är skumt, hade äggviteflytningar 28-29/12 men borde haft äl den 2. Jag är bara på första försöker så har aldrig tänkt på äl mm, men kan det va så? Att jag hade flytningarna 28 och äl 2? Eller är det mer troligt att jag hade äl 28-29?
    Äl testet visade glad gubbe vid båda tillfällena...
  • Esls
    Fian88 skrev 2016-01-08 12:06:28 följande:
    Haha, sorry;)
    Skulle tippa på att du fick äl den 30e eller 31a, ägget ska ju släppa 24-48 timmar efter positivt test. Hade jag varit du hade jag väntat till söndag i alla fall:)
    Man kan ju hoppas att jag fick det 30:e eller 31:a, då finns bra chanser :D
  • Esls
    Cfmilla skrev 2016-01-11 14:06:42 följande:

Hmm äl+11 undrar om jag vågar ta ett test idag?

Hade sjukt ont i magen runt äl+6 kändes som att det stramade och krampade på ena sidan... Blaaaaaaah

Gör det!!!

Jag tog ett test för nån dag sen, trots att jag har bim 17/1. Det är så spännande att testa att jag inte kunde hålla mig. Trots att jag visste att det skulle vara negativt, ibland är man allt bra knäpp:)
  • Esls

Jag fick också negativt nu på morgonen och har (vad jag tror) bim på söndag.

Så bryt ihop och kom igen :)

• Esls
    Cfmilla skrev 2016-01-14 09:07:45 följande:
    Nej, det är ju tidigt än! Läst flera som fått negativt på -1bim och sedan plussat på bim... Så vänta lite!
    Sån tur har inte jag :)
    Magen har varit i fullrulle i två tre dagar, mullrar och "rört runt" så då antar jag bara att det är mensen som knackar på!
    Jag har ju aldrig haft mensvärk eller nått tidigare, och inte heller nu. Inte minsta stick eller känning i magen utöver rörelsen och mullrandet. Hehe, negativ negativ negativ! :)
Svar på tråden BIM januari 2016