• Nilsanna

BIM januari 2016

Hej!

Jag vill gärna hoppa in här, har BIM 12/1. Dessa dagar går otroligt sakta...vill så gärna se ett plus snart.

Håller tummarna för oss alla :)

• Nilsanna
    Cfmilla skrev 2016-01-05 22:31:18 följande:

Äl +3

Nej jag vet ägget har antagligen inte fäst än, men denna tröttheten är för jobbig är sovtrött vid 18. Har vart skenis förut, så det kan lika så gärna vara det med. Känner mig allmänt blah, haft lite mensvärk och allmänt drag i tjejmagen efter äl. Åker skidor mest hela dagarna vilket är skönt för då hinner jag inte känna efter... Hoppas lite ändå för jag vet att vi träffade äl perfekt denna månaden.

Någon mer som har tidiga känningar?

Hang in there! Jag är själv på ÄL+ 8... hade stickningar i magen de första 5 dagarna, sedan började mina bröst att ömma och jag hade en svullen mage. Igår har dock mina bröst slutat ömma och jag har haft mensvärk (light) under ett dygn. Jag kissar dock mer än vanligt och har lättare genomskinliga flytningar ...vilket är ovanligt för att vara BIM-6. Jag tänkte ta ett test när jag vaknar imorgon, njut av skidorna så ser jag fram emot att du får ett plus snart :)
  • Nilsanna
    soofa skrev 2016-01-06 07:44:22 följande:

Hur har det gått! Testat än? :D

Tack för omtanken :) Testade precis och det fanns ingen sträck alls. Blir såklart besviken eftersom jag fick ett "spöksträck" för tre dagar sedan. Menssmärtan håller sig kvar även idag trots att jag har BIM 12/1. Vi får se vad som händer. Testade med CB plus... Ska vänta några dagar inför nästa test.
  • Nilsanna
    Linda b1986 skrev 2016-01-06 00:19:59 följande:
    GRATTIS Linda, du är gravid!!! Njut!
  • Nilsanna
    soofa skrev 2016-01-06 08:50:18 följande:

När hade du äl? Det kan ju vara så att det bara var för tidigt helt enkelt, CB plus är ju inget jättekänsliga test. Fortsätter hoppas!

Är något osäker på när jag hade ÄL eftersom jag har oregelbunden mens (25-32 dagar). Jag utgår ifrån att min ÄL var 29/12... Har beställt känsligare test men dom har inte levererats ännu. Det bästa vore förstås att vänta till BIM 12/1 ;) Har dock så svårt med tålamodet!

Håller tummarna för dig med :)
  • Nilsanna
    Rajgräs skrev 2016-01-06 08:53:15 följande:

Jag är gravid!

Testade nu på morgonen och det är ingen tvekan!

Superlycklig, tänk en till trollunge i familjen!

Jag håller tummarna för er andra, hoppas det blir mångamånga september barn!

Underbart! Grattis!!!!
  • Nilsanna
    Linda b1986 skrev 2016-01-06 09:04:42 följande:

Vågar inte hoppas för mycket än. Läste massa negativt om just de testet jag tog. Men hoppas såklart ändå! Vill de ska bli BIm så jag kan ta ett riktigt test!:)

Jag förstår känslan, testet har ändå visat att det är positivt (till skillnad mot mitt test imorse). Vi kan endast invänta BIM så vi vet med större säkerhet. Njut om du kan :)
Svar på tråden BIM januari 2016