• behnizen

BIM januari 2016

Hej alla bebissugna!

Jag hoppar in här och umgås med er i väntan på det där plusset.

Detta blir vårt 8:e försök till ett syskon för våran nyblivna 1åring. Börjar bli lite stressad så jag beställde hem lite vitaminer ( tror jag har brist) och fertilitetsglidmedel. Sägs ju att vissa inte är bra för the sperms.. Vi testar. Vill SÅ gärna ha det där plusset.

• behnizen
    sebbejonte skrev 2015-12-11 14:31:37 följande:

Tack Pärlsnäcka

Får se hur det blir, första gången jag gör detta :)

Uppdaterade igen

BIM-lista Januari

1/1 Kstadtjej87 4:e försöket, första barnet

Kissekatten2014 5:e försöket

2/1

3/1 behnizen 8:e försöket , andra barnet

4/1 Rajgräs 2:a försöket, tredje barnet

201405 2:a försöket, första barnet

5/1

6/1 Sebbejonte 4:e försöket, tredje barnet

7/1 Karinjanson 8:e försöket, första barnet

Emmarebeccas 2:a försöket

8/1 Frestelsen

9/1

10/1

11/1

12/1

13/1

14/1

15/1

16/1

17/1

18/1

19/1

20/1

21/1

22/1

23/1

24/1

25/1

26/1

27/1

28/1

29/1

30/1

31/1

• behnizen

Hellu girls!

Idag tog mensen slut och igår kom vitamintabletterna! Har bara 2 stickor äl test kvar så vi får sexa som bara den!

Hoppas på många många plus i denna tråd nu!

• behnizen

Hallå i stugan! Här sker det äl inom dagarna nu och vi försöker mysa till när vi orkar. Har testat "sexveckor" och inte tagit sig ansåg så nu kör vi lite avslappnat men har äl i bakhuvudet:)

Fick lite skumma " blödningar" för någon dag sen men försvann lika fort så hoppas det inte är någon knas.. 8e försöket och vill ju såå gärna att det fastnar ett syskon nu!!

• behnizen

Känningar i tjejmagen imorse och visste att det var ÄL nu.. Använde mitt sista test och fick en riktig glad gubbe( blir hysteriskt glad varje gång ) och hoppas på bebis nu kul att man känner sin kropp så bra ibland!

• behnizen
    Bananen92 skrev 2015-12-18 18:56:58 följande:

Har också känningar i tjejmagen så äl är nog på gång, som beräknat. Köpte äl-tester idag som jag ska prova imorgon. En ny djungel för mig det här ;)

Så spännande! Första barnet?
  • behnizen
    Bananen92 skrev 2015-12-20 09:33:56 följande:

Puh, falskt alarm! Idag fick jag en lysande smiley :) (hoppade över den blinkande, går det ens? Aja) Känner att jag måste tagga ner, lovade mig själv att inte stressa över det här, men likt förbannat sitter jag här och hetsar ändå. :(

Jag vet hur det känns, men vi gör det vi kan typ att försöka ha lite koll på äl och myser med mannen, resten ligger utom våra händer.

Hoppas på septemberbebis för oss alla
  • behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-20 16:05:06 följande:

Positivt äl test fredags och neg idag:) då blir inte min bim 8 januari utan 3e va? Hoppas verkligen de tog sig nu!!

Hade också positivt test i fredags och bim den 3:de wuhu!
  • behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-20 16:45:22 följande:

Spännande:) jag vill testa nuuuu!! Men får vänta haha denna eviga väntan;)

Ja men eller hur!!
  • behnizen

Din bimdatum är på min födelsedag. I have good feelings...!

strongisthenewme skrev 2015-12-22 19:18:16 följande:

Hej :)

Hoppar över hit från December-tråden, tant röd dök upp på jävligt ovälkommet besök nyss, en dag för tidigt. Kroppen måste spelat mig ett elakt spratt med symptom som jag tolkade som grav. symtom.. Trodde det hade tagit sig, men ikke.. :(

Aja, ny månad, nya tag!

ÄL 9 januari enligt NC och BIM 23 januari.

4e försöket, 1a barnet.

Svar på tråden BIM januari 2016