BIM januari 2016
Heje! Vill någon med en dator lägga till mig i listan den 13 januari? Tredje försöket, tredje barnet. Hoppades att det hade tagit sig förra månaden trots sambons veckolånga feber, men icke sa nicke. Upp i sadeln igen nu!
Heje! Vill någon med en dator lägga till mig i listan den 13 januari? Tredje försöket, tredje barnet. Hoppades att det hade tagit sig förra månaden trots sambons veckolånga feber, men icke sa nicke. Upp i sadeln igen nu!
Jag la till dig i listan, hoppas de blev rätt :)
Vill någon flytta mig från 13 januari till 8 januari? Ägglossningen kom tidigare än förväntat här. Om det nu var ägglossning. Snudd på positiva stickor i två dagar, rikligt med trådigt sekret och igår själva finalen med vad som kändes som intensiv mensvärk i någon timme. Idag klistrigt sekret och blank sticka på ägglossningstestet. Jag hoppas verkligen att jag hade ägglossning ändå, och att det flyttat in en liten bebis. Verkligen.
Detta måste vara fel på testet va? Blev så fundersam över det starka ÄL testet bara två dagar efter mensens slut idag så tog denna ..
Som jag trodde . Ena från igår o andra nu på morgonen.
Helskumt.
Till gyn imorgon för kontroll av vad det nu är som gör ont på höger sida varje månad. Känns läskigt och jobbigt.
Besök på gyn gick bra. Livmoder och äggstockar ser fina ut, inga cystor (vilket jag var rädd för) och ägglossning hade skett från vänster äggstock. Förtjockad slemhinna i livmodern precis som det borde vara såhär dags. BIM på fredag. Håller jävlar i mig tummarna nu.
Jag är inte röksugen längre. Är jag gravid då? Denna olidliga väntan på mensen som inte borde komma, det är jobbigt :(
Hoppar in här i forumet. Har BIM 11 jan. Tog test idag som jag tycker ge sken av ett litet streck:0
ÄL +12 idag. Vägrar testa innan BIM och helst ytterligare någon dag efter det (om inte mensen kommer förstås). Jävlar så segt det är...
Ja, det ser ut att vara på gång men ibland kan jag ha ganska starka utslag i flera dagar innan det väl bli positivt. Men bra att du har börjat testa redan nu så du inte missar det.
Jag blir galen. I övermorgon är BIM, men jag vill veta NU.
Min mens kom precis, en dag för sent :( blir så ledsen.
Någon annan får gärna ta över listan nu för jag tar nog en paus från fl
BIM -1 idag. Oj vad jag inte vill ha mens. Känner inga tecken till att den är i antågande, men minsta lilla stick i magen får mig ur balans. Jag VILL vara gravid! NU!
BIM idag. Inga tecken till mensen som borde ha varit här inatt. Om jag vaknar på lördag morgon utan mens så testar jag.
Jag kan tas bort från listan. Mensen kom idag. Jag hatar.