Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

BIM januari 2016

pärlsnäcka skrev 2015-11-06 00:16:14 följande:

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.

Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

Jag vill va med här med.

Haft ett MA som sattes igång med cytotec i början av nov. I ons kom min mens så nu hoppas jag att äl kommer denna månad :) har en cykel på 30 dagar så min äl blir typ 25 den o bim 8 januari :)
  • frestelsen

Mensen tig slut igår men fiick lite blod idag när jag torka mig. Är det normalt med spottings efter mens eller kan de ha med att jag fick ma nyss? Vill bara börja testa med äl test nu!

• frestelsen

Positivt äl test fredags och neg idag:) då blir inte min bim 8 januari utan 3e va? Hoppas verkligen de tog sig nu!!

• frestelsen
    behnizen skrev 2015-12-20 16:30:54 följande:

Hade också positivt test i fredags och bim den 3:de wuhu!

Spännande:) jag vill testa nuuuu!! Men får vänta haha denna eviga väntan;)
  • frestelsen
    sebbejonte skrev 2015-12-20 16:44:00 följande:

Flyttade dig till den 3:e istället.

Tack:)
  • frestelsen
    HCS skrev 2015-12-20 22:44:48 följande:

Håller tummarna hårt för dig nu! Haft mens emellan?

Ja har haft halvstruligt med blödning länge så kom uppehåll och typ en vecka efter kom blödning och då va jag på gyn o hon sa mens. Så med den räknade jag då till äl den 25e men fick fast smiley i fredags och tom ring 48 h senare. Men eftersom tempen inte höjde sig så testa jag idag igen och fick blinkande smiley... fick tempdipp idag med så halvjobbig situation då jag är osäker på var jag är nu igen. Men karljäken kan glömma handla julklappar för vi ska ligga varje dag!! Haha

Trist att du fick mens nu igen.. gah man såg ju tydligt på ditt cb.. men det positiva är ju att du blir gravid ofta:) o hade man inte kunnat testa tidigt hade du säkert trott de va mens fler av gångerna.
  • frestelsen

Här vet jag nada.. ingen temphöjning som visar äl vart, blänkande cb gubbe i en vecka, förvisso ser det ut att stiga på vanliga äl test. Molvärk, illamående och svullen över magen.. vet inte vad mina hormon håller på med..vill nästan ha mens så jag kan börja om från början..

• frestelsen
    behnizen skrev 2015-12-27 10:20:16 följande:

Åh!! Hormoner alltså.. Men när väntar du mens ?

Vet inte riktigt.. hade ett ma i början av nov. Fick mens för 19 dagar sen och brukade ha äl på dag 17. Så räknade med bim 8e jan men fick positivt äl test tidigare och trodde då att bim blir 3e. Men analyserar på och testar med digitala äl test och vanliga stickor
  • frestelsen
    lillverra skrev 2015-12-27 12:03:33 följande:

Mitt äl test idag.

Mitt äl test igår

Kan jag räkna dessa som positiva.

Myste igår och gjort det tidigare också.

Ska försöka få karn att vilja mysa ikväll också för att maxa. Vad tror ni?

Är dom positiva. Förra månaden fick jag inte starkare en så här. Men ska testa ikväll också. Eftersom jag fick utslag igår också borde det inte vara många timmar kvar innan äl är över.

Tror ditt test va positivt igår:) så äl inom 48h så bara att ligga under de 48 h så lär du inte missa:)
Svar på tråden BIM januari 2016