MeEmmA skrev 2015-11-10 20:17:24 följande:
Men donkeyn du hade låter inte som den jag har eller någon annan har heller för den delen, alla har varit supernöjda.
Du kanske skulle ha reklamerat din vagn istället för att sälja den till någon annan stackare om den var så skit.
Håller med dig om att Emmaljunga har ett mycket bättre pris, därför skulle jag varit jätteglad om den hade passat oss så att vi kunde ha sparat en slant... Men vi fick bita i det sura äpplet och betala mer för att den var en besvikelse när vi testade den.
Att Donkey har en massa delar att köpa till tycker jag är jättebra, den blir mer personlig då och dessutom om något går sönder så finns alla reservdelar att köpa löst. Men ja, billigare hade det gärna fått vara.
Oj varför sådan ton?
Finns det flera donkey duos? Trodde alla var samma med samma utförande.
När testade du 735an? Den är precis utkommen så det kan inte ha varit innan du köpte din donkey för då fanns den inte än.
Jag sålde vidare vagnen för att få tillbaka en del av mina pengar förstår du väl eftersom hyoen är som den är kring vagnen var det inte några större problem.
Ts kör båda vagnarna, testa tygen, känn på tygen vadderingen, se hur liggdelarna är ombonade, liggdelslocken vilken som är värmande och vindskyddad, jämför sätena, djupen, titta på var barnets ben hamnar, kan man fälla upp och ner bendelen och se hur allt fäster (donkeyn kardboreband hehe).
Återkom mer än gärna, väntar med spänning.