syskonvagn
Allra bästa syskonvagnen by far är Emmaljungas nyaste double viking 735. Har den själv.
Hade innan Donkey duon, vilken skitvagn. Sålde eländet och köpte då 735:an.
Allra bästa syskonvagnen by far är Emmaljungas nyaste double viking 735. Har den själv.
Hade innan Donkey duon, vilken skitvagn. Sålde eländet och köpte då 735:an.
Jag har en donkey, älskar den. Smidig, enkel och tar lite plats. Tittade först på Emmaljungas syskonvagn, men den var för tung o klumpig. Gillar inte heller modellerna där ett barn ska behöva sitta bakom det andra långt ner i marken och inte se något. Men det är ju en smaksak...
Går double Viking att göra om till enkelvagn vid behov?
Alla är vi verkligen olika :)
Har inga problem med liggdelen, suffletterna har ju gjorts om så att de är längre. Tycker dessutom att liggdelen är väldigt stor, har hört att väldigt många har använt den länge och det får utan problem plats fårskinn eller åkpåse där i.
Sittdelen är ju ergonomisk, har en extra dyna i som gör den mjuk och skön och har inte upplevt att den blir för liten.
Tycker att vagnen är väldigt enkel att göra om till ett eller två barn på några sekunder och tar extremt lite plats i bilen (vilket var viktigt för oss). Med en Emmaljunga hade hela bagaget fyllts ut.
Men som sagt, alla är olika och har olika behov. Hade själv bestämt mig för Emmaljunga först, men när jag provade alla syskonvagnar i affären så förstod jag varför donkey är så populär (ville egentligen inte ha den eftersom att alla andra har den typ).
Alla är vi verkligen olika :)
Har inga problem med liggdelen, suffletterna har ju gjorts om så att de är längre. Tycker dessutom att liggdelen är väldigt stor, har hört att väldigt många har använt den länge och det får utan problem plats fårskinn eller åkpåse där i.
Sittdelen är ju ergonomisk, har en extra dyna i som gör den mjuk och skön och har inte upplevt att den blir för liten.
Tycker att vagnen är väldigt enkel att göra om till ett eller två barn på några sekunder och tar extremt lite plats i bilen (vilket var viktigt för oss). Med en Emmaljunga hade hela bagaget fyllts ut.
Men som sagt, alla är olika och har olika behov. Hade själv bestämt mig för Emmaljunga först, men när jag provade alla syskonvagnar i affären så förstod jag varför donkey är så populär (ville egentligen inte ha den eftersom att alla andra har den typ).
Men donkeyn du hade låter inte som den jag har eller någon annan har heller för den delen, alla har varit supernöjda.
Du kanske skulle ha reklamerat din vagn istället för att sälja den till någon annan stackare om den var så skit.
Håller med dig om att Emmaljunga har ett mycket bättre pris, därför skulle jag varit jätteglad om den hade passat oss så att vi kunde ha sparat en slant... Men vi fick bita i det sura äpplet och betala mer för att den var en besvikelse när vi testade den.
Att Donkey har en massa delar att köpa till tycker jag är jättebra, den blir mer personlig då och dessutom om något går sönder så finns alla reservdelar att köpa löst. Men ja, billigare hade det gärna fått vara.
Hittade ett litet omdömme trots att vagnen är ny: mybabydolls.se/tag/emmaljunga-double-viking-735/