• Nandez

Vad läser ni just nu?

Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
    Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.

• Svar på tråden Vad läser ni just nu?
  • Nandez
    Nandez skrev 2023-11-04 21:50:08 följande:

Börjat läsa En förlorad sommar av Victor Pavic Lundberg

Helt okej deckare men inte lika bra som hans första bok Den som överlever som var mycket bra
  • Nandez

Läser Sommaren när katten försvann av Eli Åhman Owetz, som jag tycker mycket om så här långtGlad 

• Goneril

Tips här på FL, grekisk mytologi i modern tappning g, "Elektra", Jennifer Saint, engelska. Näst bok blir Bret Easton Ellis, "Shards".den diskuterades härförleden i Babel. Hans tidigare "An American Psycho" var en skrämmande upplevelse, men nu har författaren åldrats och förhoppningsvis mognat.

• Nandez
    Goneril skrev 2023-11-08 23:52:14 följande:

Tips här på FL, grekisk mytologi i modern tappning g, "Elektra", Jennifer Saint, engelska. Näst bok blir Bret Easton Ellis, "Shards".den diskuterades härförleden i Babel. Hans tidigare "An American Psycho" var en skrämmande upplevelse, men nu har författaren åldrats och förhoppningsvis mognat.

Ok
  • Nandez
    Nandez skrev 2023-11-08 23:16:31 följande:

Läser Sommaren när katten försvann av Eli Åhman Owetz, som jag tycker mycket om så här långtGlad 

Läst ut den, tyckte om den. En enkel, varm, jordnära berättelse som handlar om saknad, att släppa taget och börja om på nytt
  • Nandez

Ska börja läsa Innan jag glömmer av Nina Gunke och Helena Arkhem. Om Ninas sjukdom Alzheimers

• Eurydike
    Nandez skrev 2023-11-12 21:12:21 följande:

Eurydike: Vad läser du nu?

Med mitt snigeltempo är det fortfarande ?Blå? av Maja Lunde 🐌 Vi ska prata om den nästa måndag! 😊
  • Eurydike
    Nandez skrev 2023-11-12 21:15:42 följande:

Fick påse med böcker av svägerskan när de hälsade på

Det låter spännande! Jag vill också ha en påse med böcker 😮 Hoppas några är bra!
Svar på tråden Vad läser ni just nu?