• Nandez

Vad läser ni just nu?

Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
    Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.

• Svar på tråden Vad läser ni just nu?
  • Eurydike
    Nandez skrev 2023-09-29 18:42:44 följande:
    Händerna fulla med böcker med andra ordGlad

Hoppas att du får/har det roligt på BokmässanGlad
    Verkligen! 😃

Det fick vi! Jag kommer åka dit igen nästa år 🤩
  • Nandez
    RaYzLeR skrev 2023-09-30 22:07:36 följande:

Jag läser en 91:an-tidning. Räknas det? 🙂

Glad
  • Nandez
    Eurydike skrev 2023-09-30 22:08:39 följande:
    Verkligen! 😃

Det fick vi! Jag kommer åka dit igen nästa år 🤩
    Vad härligtGlad
  • Eurydike
    Nandez skrev 2023-09-27 19:20:19 följande:
    Orm och stege var mycket bra. Det är en spänningsroman som utforskar hur långt vi är beredda att gå för att skydda dom vi älskar. Förutom att själva storyn är spännande och bra så tycker jag om hennes sätt att skriva, hennes språk
    Den låter väldigt spännande! Jag kanske får beställa hem den när jag får tid att läsa ännu en bok 😊
  • Nandez
    Eurydike skrev 2023-10-01 00:13:24 följande:
    Den låter väldigt spännande! Jag kanske får beställa hem den när jag får tid att läsa ännu en bok 😊
    Rekommenderar denGlad
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-09-30 22:07:09 följande:
    Låter spännande! Då kan man verkligen säga: En liten (fast korpar är ändå rätt stora) fågel viskade i mitt öra.
    Ja =) En liten, vackert illustrerad barnbok, som jag fick när jag började skolan för sisådär hundra år sen.

Denr dock slut och jag ska börja läsa DemonWars av RA Salvatore. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Nandez
    Aniiee skrev 2023-10-01 19:56:34 följande:
    Ja =) En liten, vackert illustrerad barnbok, som jag fick när jag började skolan för sisådär hundra år sen.

Den har några år på nacken, vissa böcker går aldrig ur tidenGlad
  • Nandez

Började läsa Tull de döda av Emma ångström men det var en märklig bok. Lite övernaturlig och flummig, nej inget för mig.

Läser nu Varma scones och vilsna katter av Melissa Daley, en annorlunda och härlig bokskriven ur en katts perspektiv. Som djurälskare/kattälskare så tycker jag den är så härligGlad

• Eurydike
    Nandez skrev 2023-10-03 22:32:04 följande:

Började läsa Tull de döda av Emma ångström men det var en märklig bok. Lite övernaturlig och flummig, nej inget för mig.

Läser nu Varma scones och vilsna katter av Melissa Daley, en annorlunda och härlig bokskriven ur en katts perspektiv. Som djurälskare/kattälskare så tycker jag den är så härligGlad

Jag är imponerad av hur fort du läser! Om jag ska försöka mig på en liknelse, så är du en rallybil som fräser förbi och jag en EPA som ligger och puttrar i vägkanten 😅🏎

Varma scones och vilsna katter låter mysig! Hur är katterna vilsa? 😸
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-10-01 19:56:34 följande:

Vad fint att du har kvar den! 🤩 Själv fick jag en ballong och jag har tyvärr inte kvar den 🎈

Den har jag aldrig hört talas om 🤔
Svar på tråden Vad läser ni just nu?