• Nandez

Vad läser ni just nu?

Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
    Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.

• Svar på tråden Vad läser ni just nu?
  • Nandez
    Eurydike skrev 2023-08-29 19:29:12 följande:

Just nu läser jag En hondjävuls liv och lustar av Fay Weldon 👹

Det är ett tag sedan jag läste den, hoppas att du gillar den
  • Eurydike
    Nandez skrev 2023-08-29 19:31:32 följande:
    Det är ett tag sedan jag läste den, hoppas att du gillar den
    Det är en kär gammal vän! Jag har läst den då och då sedan jag var i tonåren. Vissa böcker återvänder man till, andra inte. Ibland vet man inte ens varför man gör det ena eller andra. Nu valde jag att läsa den här boken eftersom jag redan känner den och vet vad jag får. Just nu vill jag ha förutsägbarhet, inte överraskning 🤔
  • Nandez
    Eurydike skrev 2023-08-30 19:49:56 följande:
    Det är en kär gammal vän! Jag har läst den då och då sedan jag var i tonåren. Vissa böcker återvänder man till, andra inte. Ibland vet man inte ens varför man gör det ena eller andra. Nu valde jag att läsa den här boken eftersom jag redan känner den och vet vad jag får. Just nu vill jag ha förutsägbarhet, inte överraskning 🤔
    Ja, vissa böcker återvänder man till. 
  • Pixie99

Kazuo Ishiguros debutroman, "A Pale View of the Hills". Jag har haft den i bokhyllan ganska länge men av någon anledning alltid lagt den åt sidan. En märkligt lågmäld bok, vacker i sitt språk och mångbottnad i sin handling.

• Nandez
    Pixie99 skrev 2023-09-01 18:57:44 följande:

Kazuo Ishiguros debutroman, "A Pale View of the Hills". Jag har haft den i bokhyllan ganska länge men av någon anledning alltid lagt den åt sidan. En märkligt lågmäld bok, vacker i sitt språk och mångbottnad i sin handling.

Intressant
  • Eurydike
    Nandez skrev 2023-09-02 23:03:51 följande:

Skickat efter ett gäng böcker idag

Vad blev det för några titlar?
Svar på tråden Vad läser ni just nu?