• Orkide

Saknaden..

Här är en till tvåbarnsmamma som just nu genomlider ett spontant missfall. Jag känner mig jätterädd för att gå igenom detta igen och detta är inte ens över än. Väldigt smärtsamt fysiskt och psykiskt. Känns som värkar varje gång klumparna ska komma ut.
    Men jag vill verkligen ha en till bebis. Vi har ju fått friska barn så visst ska vi väl klara detta (minst) en gång till!!! Och med detta menar jag då fullgångna graviditeter för detta med missfall kan gå o hänga sig.

Hur har du gjort med jobb efter missfall? Jag har så pass ont o blöder så denna vecka går inte men tänk om jag fortfarande är ledsen nästa??
    Stor kram till dig

• Orkide

Jag känner att alla runt omkring mig förväntar sig att jag ska må bättre för det var ju faktiskt inget riktigt barn det var ju bara ett embryo. Men för mig var det ett litet barn. Och detta missfall är jättejobbigt. Kan det inte bara få vara det ett tag utan att alla sk berätta för mig hur världen fungerar.
    Nästa vecka ska jag in och kolla så att allt har försvunnit. Hoppas det för jag vill verkligen försöka så snart som möjligt igen

Hur länge har du väntat?

Svar på tråden Saknaden..