Inlägg från: Längtar88 |Visa alla inlägg
  • Längtar88

BIM-DECEMBER

Mammatillenliten skrev 2015-12-14 21:58:08 följande:

Vilken dag fick du svagt plus på? Det är ju väldig tidigt än så länge. Ge inte upp hoppet än!!

Fick plus på äl+7, testade med 2 stickor samma urin. De ena var lite svagare än de andra.

Någon här sa att hcg kan öka när ägget fäster, så de var en vettig förklaring då jag fick en liten blod fläck (tror de var) dagen efter MEN då borde testerna visa positivt nu så börjar ge upp. Fast lite önskan finns kvar fram tills blodet forsar såklart.
  • Längtar88
    NollÅtta skrev 2015-12-14 20:32:04 följande:

Kan vi inte ligga kvar i tråden tills vi får våra plus? eller skapa en annan tråd som inte är kopplad till just dec

Jag är på! :)
  • Längtar88
    Mammatillenliten skrev 2015-12-14 22:18:27 följande:

Nej precis. Och jag vågar inte ens testa... Är två dagar över BIM men rädd för att jag ska bli besviken. Hoppas du plussar snart!

Åh spännande!! Tempar du samtidigt så du får nån hint av de? :) hoppas verkligen du plussar!
  • Längtar88
    pärlsnäcka skrev 2015-12-14 22:53:08 följande:

Tja!

Så man kan egentligen plussa på ÄL +7 redan men det kan bero på vårt hcg i samband med ägget? Annars är väl 2 veckor efter ÄL ett starkt och normalt svar? Jag vet inte vart jag ligger men ÄL +7 skulle jag säga.. eller mindre. Hade mens 24 nov och äl för några dagar sedan. Väntar spänt! Hoppas det går bra för oss :)

En teori jag lärde mig här, bland så mycket annat! :) annars är nog 2 veckor lagom att vänta! Säkrare iaf.

Håller tummarna för oss ;)
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2015-12-15 06:19:42 följande:

Tack allihopa! Knappt fattat det själv.

Är på äl +10 idag, vilket är bim för mig med min korta lutealfas.

Åh vad härligt att se nu på morgonen! Grattis!
  • Längtar88

Ni kan ta bort mig från listan. Äl +14 och såhär är testet. Grattis till er som lyckats. Och oss andra: nytt år nya tag!

• Längtar88
    annacnummertre skrev 2015-12-15 17:58:45 följande:

Är det någon ide att fortsätta testa? Kan strecken bli starkare? Någon som vet?

Du är gravid! Njut istället för att testa mer! :)
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2015-12-15 18:08:28 följande:

Inbillar jag mig bara en svag skugga där..? Hur ser det ut på riktigt? Du har ingen bättre bild?

Var nog bara ljuset på närbilden som lurades när kameran skymde. Här är tydligare

• Längtar88
    Beebii skrev 2015-12-15 18:55:24 följande:

Längtar88 du har inget digitalt test? Tycker på jag ser på första bilden... hmm har för dåliga ögon för att se på de andra bilderna. är ändå inte helt övertygad.... :-/

Nej jag har inte de. Tror fortfarande inte att de är ett plus. Ser varken på första eller de andra bilderna. Inte ens innan jag laddar upp här. Och på äl +14 borde de vara tydligt om de var nått.... tyvärr
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:40:50 följande:

Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...

Asså jag kan verkligen inte ens se var du ser att strecket skulle vara :s
  • Längtar88

Det är inte så att jag VILL svara emot er. Men jag kan verkligen inte se själv. Hur mycket jag än försöker! Och tro mig jag försöker verkligen!!! Haha

Men realistiskt så om äl kom senare än jag trott så borde jag vara på äl+12 iaf väl och då ska de väl synas ett streck ändå? Inte nån skugga eller vad ni ser haha :$

• Längtar88
    emzerus skrev 2015-12-15 21:25:08 följande:

Nej det tror inte jag heller :) Och jag hoppas verkligen inte att vi "lurar" dig utan jag säger bara vad jag ser o jag ser ett svagt streck men kan ju dessvärre inte säga hur det kommer utveckla sig. 

På äl+12 så kan det ju fortfarande vara svaga streck eller negativt... allt beror ju på när själva befruktningen skedde. En del får ju tex inet plus först efter bim vilket oftast är på äl+14 i en 28dagars cykel... 

Men jag håller som sagt tummarna för att du snart får ett plus som det inte är nå tvivel om :)

Haha nejdå jag blir baa fnittrig och vill kolla upp min syn ;p

Nej men skämt och sido, var min äl senare än jag trodde har jag bim om 3 dagar. Var min äl när jag trodde är bim imorgon. Spännande väntan. Men hoppas inte för mycket.
  • Längtar88
    finder skrev 2015-12-15 22:43:33 följande:

Menar mer eller mindre från ägglossning till mens.. har haft värk sen ägglossning

Jag får så, molande värk som gör sig konstant påmind. Och massa andra jobbigheter som illamående gasig och dåligt humör. Dock osäker på om humöret beror på hormoner eller smärtan/illamåendet. Menar vem blir inte grinig av att ha ont eller må illa i 2 veckor ca. Fick veta att de beror på progesteronet och är normalt. Minskar efter mensen och drf försvinner symptomen då. :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER