BIM-DECEMBER
Jag brukar också få så vissa månader. Började för kanske 1år sen.. Ca 5-6dagar efter äl så får jag ömma bröst tills kanske 1-2 dagar innan mens. Då försvinner det. :-P men inte varje månad. Haha.
Jag brukar också få så vissa månader. Började för kanske 1år sen.. Ca 5-6dagar efter äl så får jag ömma bröst tills kanske 1-2 dagar innan mens. Då försvinner det. :-P men inte varje månad. Haha.
Fy vad det är tråkigt att vänta. Bim 11/12, en evighet ju. Så ont i brösten. Igår kväll när vi lagt oss la min sambo armen om mig o la den precis på ena bröstet och jag skrek till så ont gjorde det :O han blev jätterädd haha.
Det är ju inte så konstigt att många känner "symtom" på graviditet innan mens.....
Har BIM på tisdag och tog dom här testen nu på kvällen. Två är testlagrets och en billiga-testers. Visst ser dom positiva ut? Men sen tog jag ett clearblue digital och fick "Ej gravid". Är det spökstreck då? På allihop? :/
Kan någon flytta mig?
Hade äl senare den här månaden och bim flyttades därför till den 11e istället för den 8e.
Är nu på äl +8 och tycker att brösten ömmar. Förra graviditeten var det större och ömmande bröst som var det första symptomet. Nu håller vi tummarna!
Tappade modet i morse, tog ett RFSU som var negativt :( är på äl+9 (bim -6 idag)
Har så sjukt ont i brösten (jag har ibland ömma bröst innan mens) men INTE så här ont.
Har fått sjukt mycket finnar, menar riktigt mycket typ 15 st?!?!!! Brukar få 1 st 1-2 dagar innan mens MEN har precis börjat tvätta ansiktet morgon o kväll och smörja in mig (har aldrig brytt mig) o det kanske är därför?!??
Men du! Om du är så bim -6/äl +9 så är det verkligen INTE kört!! Inte för säkert ägget fäst än!
Ge inte upp!
Tog en sticka i morse men blankt :( varför kan man inte bara vänta. Äl+11 o bim -3, borde ju visa. Är nu g kört :(
Har samma bim som dig.. Också negativt. Känns kört och ledsamt!
Usch. Det förstår jag verkligen att du blir nojig över! Men hur många gånger har ni försökt nu?
Jag blir nojig att jag inte kan få barn.. 25år och detta var 5e försöket. Jag tycker att jag borde vara hur fertil som helst.