Inlägg från: sebbejonte |Visa alla inlägg
  • sebbejonte

BIM-DECEMBER

GästenT skrev 2015-12-03 12:40:53 följande:

Jag brukar också få så vissa månader. Började för kanske 1år sen.. Ca 5-6dagar efter äl så får jag ömma bröst tills kanske 1-2 dagar innan mens. Då försvinner det. :-P men inte varje månad. Haha.

Gud så konstigt haha undrar vad det beror på
  • sebbejonte

Fy vad det är tråkigt att vänta. Bim 11/12, en evighet ju. Så ont i brösten. Igår kväll när vi lagt oss la min sambo armen om mig o la den precis på ena bröstet och jag skrek till så ont gjorde det :O han blev jätterädd haha.

• sebbejonte
    Morrizen skrev 2015-12-04 22:33:51 följande:

Har BIM på tisdag och tog dom här testen nu på kvällen. Två är testlagrets och en billiga-testers. Visst ser dom positiva ut? Men sen tog jag ett clearblue digital och fick "Ej gravid". Är det spökstreck då? På allihop? :/

Är det där spökstreck kommer jag aldrig mer köpa stickor?!?!?! Det måste ju vara så att det är för tidigt för det digitala.

Mäter inte dom från 50?
  • sebbejonte
    EmelieB91 skrev 2015-12-05 20:19:47 följande:

Kan någon flytta mig?

Hade äl senare den här månaden och bim flyttades därför till den 11e istället för den 8e.

Är nu på äl +8 och tycker att brösten ömmar. Förra graviditeten var det större och ömmande bröst som var det första symptomet. Nu håller vi tummarna!

Jag är på exakt samma dag som du, äl+8 och Bim den 11:e :)

Har sjukt ont i brösten, riktigt riktigt ont och ont i magen till o från. Hoppas det är positivt
  • sebbejonte

Tappade modet i morse, tog ett RFSU som var negativt :( är på äl+9 (bim -6 idag)

Har så sjukt ont i brösten (jag har ibland ömma bröst innan mens) men INTE så här ont.

Har fått sjukt mycket finnar, menar riktigt mycket typ 15 st?!?!!! Brukar få 1 st 1-2 dagar innan mens MEN har precis börjat tvätta ansiktet morgon o kväll och smörja in mig (har aldrig brytt mig) o det kanske är därför?!??

• sebbejonte
    glittersol skrev 2015-12-06 20:57:25 följande:

Men du! Om du är så bim -6/äl +9 så är det verkligen INTE kört!! Inte för säkert ägget fäst än!

Ge inte upp!

Åååå tack snälla för lite positiv pepp <3
  • sebbejonte

Tog en sticka i morse men blankt :( varför kan man inte bara vänta. Äl+11 o bim -3, borde ju visa. Är nu g kört :(

• sebbejonte
    GästenT skrev 2015-12-08 09:37:33 följande:

Har samma bim som dig.. Också negativt. Känns kört och ledsamt!

Ja fy sjutton så trist :(

Vi har verkligen maximerat chanserna. Kört med äl-test och haft sex 2-3 ggr per dag från cykeldag 10-17.

Jag blir så nojjig för jag vet att jag har lätt för att bli gravid. Är väldigt fertil men min sambo nu har aldrig gjort någon tjej gravid och då blir jag orolig att hans simmare kanske inte funkar :/
  • sebbejonte
    GästenT skrev 2015-12-08 10:14:35 följande:

Usch. Det förstår jag verkligen att du blir nojig över! Men hur många gånger har ni försökt nu?

Jag blir nojig att jag inte kan få barn.. 25år och detta var 5e försöket. Jag tycker att jag borde vara hur fertil som helst.

Detta är bara tredje försöket så borde ju ta o lugna ner mig lite men då jag blev gravid första försöket med båda mina söner plus blivit gravid 3 ggr med avbrutet plus preventivmedel en gång så är jag ju fertil. Men det har kanske med hur man matchar ihop.

Ja man blir nojjig. Har du varit gravid någon gång?
Svar på tråden BIM-DECEMBER