BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Thank you, my dear! Håller tummarna blå för dig dock.
Oh tackar! Kommer säkert bli fetaste plusset ever bara för det! Men du,om de börjar bli svarta så är det nog dags att lätta på trycket :D
...och där hoppade jag över till januari-tråden.
Tant röd kom på ovälkommet besök nyss.
Skit!
Trodde verkligen det hade tagit sig denna månaden, men kroppen spelade bara mig ett elakt spratt med vad jag tolkade som eventuella graviditets symptom :(
Lycka till ni andra som väntar på BIM, hoppas på fina plus för er!
Hihi mannen tror att jag är gravid men jag känner mig inte alls säker. Visserligen kan man ju inte vara det innan man får plus på stickan, men lite gravid börjar jag känna mig. Den som lever får se. ;)
Hihi mannen tror att jag är gravid men jag känner mig inte alls säker. Visserligen kan man ju inte vara det innan man får plus på stickan, men lite gravid börjar jag känna mig. Den som lever får se. ;)
Visst hade du också bim till helgen?
Hur känner du dig?
Imorse fick jag min mens när jag kom hem från jobbet kl 06 bim +10 men det konstiga är att jag vaknade kl 10 imorse av världens mensvärk, den var outhärdlig. Som tonåring hade jag väldigt smärtsamma mensvärkar men denna är den värsta jag varit med om.. Jag blöder mindre än vanligt! Vad kan vara fel? Nån som fått kraftig mensvärk när den varit såhär sen??
Imorse fick jag min mens när jag kom hem från jobbet kl 06 bim +10 men det konstiga är att jag vaknade kl 10 imorse av världens mensvärk, den var outhärdlig. Som tonåring hade jag väldigt smärtsamma mensvärkar men denna är den värsta jag varit med om.. Jag blöder mindre än vanligt! Vad kan vara fel? Nån som fått kraftig mensvärk när den varit såhär sen??
Näe ni jag har mått så skumt nu på kvällen att jag tänker gravtesta mig i morgon. Bim den 27e alltså. Håll tummarna för mig!
Näe ni jag har mått så skumt nu på kvällen att jag tänker gravtesta mig i morgon. Bim den 27e alltså. Håll tummarna för mig!