• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-22 17:09:48 följande:

Thank you, my dear! Håller tummarna blå för dig dock.

Oh tackar! Kommer säkert bli fetaste plusset ever bara för det! Men du,om de börjar bli svarta så är det nog dags att lätta på trycket :D
  • Symetrical
    Jennska skrev 2015-12-22 18:57:27 följande:

Oh tackar! Kommer säkert bli fetaste plusset ever bara för det! Men du,om de börjar bli svarta så är det nog dags att lätta på trycket :D

Deal! Känns som att gränsen går vid nekros.
  • strongisthenewme

...och där hoppade jag över till januari-tråden.
    Tant röd kom på ovälkommet besök nyss.
    Skit!
    Trodde verkligen det hade tagit sig denna månaden, men kroppen spelade bara mig ett elakt spratt med vad jag tolkade som eventuella graviditets symptom :(
    Lycka till ni andra som väntar på BIM, hoppas på fina plus för er!

• Ankissen

Hihi mannen tror att jag är gravid men jag känner mig inte alls säker. Visserligen kan man ju inte vara det innan man får plus på stickan, men lite gravid börjar jag känna mig. Den som lever får se. ;)

• misslina
    Ankissen skrev 2015-12-22 19:24:16 följande:

Hihi mannen tror att jag är gravid men jag känner mig inte alls säker. Visserligen kan man ju inte vara det innan man får plus på stickan, men lite gravid börjar jag känna mig. Den som lever får se. ;)

Visst hade du också bim till helgen?

Hur känner du dig?
  • Ankissen
    misslina skrev 2015-12-22 19:36:42 följande:

Visst hade du också bim till helgen?

Hur känner du dig?

Bim den 27e. Kissar frekvent, konstig känsla i underlivet/ryggen, bubblig mage, illamående som blir bättre när jag äter och väldigt trött. Tempen är hög. Kan i och för sig vara ett allmänt magproblem med.
  • Glovey

Imorse fick jag min mens när jag kom hem från jobbet kl 06 bim +10 men det konstiga är att jag vaknade kl 10 imorse av världens mensvärk, den var outhärdlig. Som tonåring hade jag väldigt smärtsamma mensvärkar men denna är den värsta jag varit med om.. Jag blöder mindre än vanligt! Vad kan vara fel? Nån som fått kraftig mensvärk när den varit såhär sen??

- Just fight for it
  • Ankissen
    Glovey skrev 2015-12-22 20:22:05 följande:

Imorse fick jag min mens när jag kom hem från jobbet kl 06 bim +10 men det konstiga är att jag vaknade kl 10 imorse av världens mensvärk, den var outhärdlig. Som tonåring hade jag väldigt smärtsamma mensvärkar men denna är den värsta jag varit med om.. Jag blöder mindre än vanligt! Vad kan vara fel? Nån som fått kraftig mensvärk när den varit såhär sen??

Det är normalt i och med att ett är mer slemhinna som ska ut. Du kanske iofs borde blöda lite mer med?
  • Ankissen

Näe ni jag har mått så skumt nu på kvällen att jag tänker gravtesta mig i morgon. Bim den 27e alltså. Håll tummarna för mig!

• ensamärstark
    Ankissen skrev 2015-12-22 22:50:34 följande:

Näe ni jag har mått så skumt nu på kvällen att jag tänker gravtesta mig i morgon. Bim den 27e alltså. Håll tummarna för mig!

Meeeen fuskis!! Julafton sa vi ju!! Jag håller varenda tumme o tå för dig!!