• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Aleeexa

[quote=76144957][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-22 11:13:26 följande:[/quote-nick]Ser onekligen lovande ut. Hoppas att det stegras här framöver! Ett tips, om man har förmågan att hålla sig i minst 3-4 timmar är att ta ett test på eftermiddagen också. Har läst att många får, precis som med ältest, starkare senare på dagen.[/

Ja.. Gud ja! Tog ett till , som visade negativt, dock skulle man ta det på BIM, och jag testade inte med morgonurin. Ska hia mig och testa o två dagar. (Om det går) men blir ju bara besviken vid negativa resultat. Jag hoppas så enormt!!

• Ankissen

Vad spännande att läsa om alla era symptom. Jag har bim den 27e och har lite ont i brösten, bubblig mage, lite molvärk samt hög temperatur. Jag har också ett testa tidigt test i badrumsskåpet och kan nog inte avhålla mig från att testa på julafton. ;)

• Vintern2015

Hej!

En till som ska tests på julafton och då i äl+10 eftersom jag inte kan hålla mig:)

Har ett barn sedan tidigare född 2014 december

• Symetrical
    Jennska skrev 2015-12-22 16:03:51 följande:

Haha! Spänningen är oliiiidlig! :) lovar att uppdatera här imorn ifall röda kärringen dyker upp iman jag hinner testa ,så har du en mindre att vänta på! ;)

Thank you, my dear! Håller tummarna blå för dig dock.
  • ensamärstark
    Vintern2015 skrev 2015-12-22 16:46:31 följande:

Hej!

En till som ska tests på julafton och då i äl+10 eftersom jag inte kan hålla mig:)

Har ett barn sedan tidigare född 2014 december

Härligt! Då är vi några stycken som ska testa då! hopps på en hel drös med fina plus! Jag är på ÄL + 11 på julafton (tror jag)
  • ensamärstark

Nu på kvällen här har jag börjat få tillbaka den där lite mer stackande dragande molvärk, den har ju varit spårlöst borta ett par dagar. Dock värker det mest mot vänstersidan och det var den sidan jag hade jätteont vid under ägglossningen. Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken..

• Ankissen

Jag kommer oxå vara på bim+11 på julafton. Känns som 8m det borde synas något med ett testa tidigt då?

• ensamärstark
    Ankissen skrev 2015-12-22 17:31:40 följande:

Jag kommer oxå vara på bim+11 på julafton. Känns som 8m det borde synas något med ett testa tidigt då?

Jag har inga testa tidigt. Har bara stickor och stavar från gravidkollen, o syns det något på dom så har jag även ett CB PLUS ligger o väntar. Dock har jag hört att gravidkollen är ganska sega på att plocka upp något tidigt. Någon som har några erfarenheter om det?
  • SofieKristin

Hoppar till januari tråden, mens pågång nu.

Känns supertrist, väntan känns så mkt längre för varje gång mensen kommer... Försöker gaska upp mig med att tänka att jag kan dricka vin i jul och skumpa på nyår Även om ett plus såklart skulle toppat d alla dar..

• Ankissen
    ensamärstark skrev 2015-12-22 17:42:20 följande:

Jag har inga testa tidigt. Har bara stickor och stavar från gravidkollen, o syns det något på dom så har jag även ett CB PLUS ligger o väntar. Dock har jag hört att gravidkollen är ganska sega på att plocka upp något tidigt. Någon som har några erfarenheter om det?

Vet att jag testade plus fyra dagar innan mens med min dotter som är sex år nu. Det var med ett vanligt cb.