BIM-DECEMBER
Godmorgon på er. Tog ett test idag där jag tycker mig se ett svaaagt plus..vad säger ni..inte inbillar jag mig väl, eller?
Vågar knappt tro det, idag är det prick 1 månad sen mitt missfall så det här känns som en dröm :)
Godmorgon på er. Tog ett test idag där jag tycker mig se ett svaaagt plus..vad säger ni..inte inbillar jag mig väl, eller?
Vågar knappt tro det, idag är det prick 1 månad sen mitt missfall så det här känns som en dröm :)
Om nån är intresserad: här kommer mina test från ÄL + 10 till + 13! Är helt säker att det gått vägen nu :)
Primadonna det ser absolut positivt ut!
Jag har BIM på lördag men vill så gärna se ett plus snarast då vi annars antagligen skjuter upp planerna ett tag. När hade du ÄL?
Skönt att det gått så fort efter mf, vi hade vårat mf 8 oktober så håller tummarna!
Hej tjejer!
Har BIM idag egentligen men fick 2 dagar "försenad" ÄL så jag vet inte om den blev förskjuten till BIM på fredag då?
Oavsett så tog vi dessa test imorse först från RFSU så visade svagt plus. Men sen när vi tog ett clearblue så var svaret ganska så tydligt att vi ska ha barn :).
Ni andra som inte plussat ännu så all lycka till!
Ja gårdagens svaga plus på kvällen har blivet starkare idag:) jag tror på det:) fy är så glad. Testa plus på Bim - 7, 6 december Bim 13 december :) tjoho nu håller jag tummarna att det lilla fröt stannar...
Jag är så glad att jag knappt fattar det! Blinkande gubbe på ÄL-test! Första efter MA så visste inte om mens eller ÄL skulle komma först. JIPPIE vi får en chans i december!!!! :D
Äntligen!!!! Strecket dök upp direkt :)
Sitter helt förstenad på toa :D
Vad tror ni om detta?
Kanske syns lite bättre på denna
Jag har äntligen plussat igen efter MF i augusti. Nu hoppas jag bara det får gå vägen denna gång!
Gravid!!!! Fick ett starkare plus idag. Beräknat bf blir den 17 augusti <3 Tack för stöd och lycka till alla.
Verkar som att övergången av pmsen var ett gott tecken...
Verkar som att övergången av pmsen var ett gott tecken...
Jag har ett BIM! 30 december. Någon vänlig själ får jättegärna lägga till mig i listan :)
Idag på den nionde dag fick jag en fast smiley! Snacka om att jag fick vänta in i det sista. Men nu så!