• NollÅtta

BIM-DECEMBER

Lilla Luna skrev 2015-11-24 12:14:06 följande:

Bröt ihop igår och nu är jag och sambon osams. För att han inte haft lust sen i fredags. Allt känns så hopplöst då. Hade ju tänkt att vi skulle täcka upp varje dag tills jag åker bort i 8 dagar. :/ det här är bara första försöket. Hur ska resterande bli? Ojojoj...

Kanske försöka lägga lite mindre press på det? vet att det kan vara svårt, för man vill ju så gärna. Men man måste inte ha sex varje dag. Varannan dag är väl optimalt har jag hört...vår son blve till på första försöket och då hade vi sex 1 gång lite innan ÄL.

När har du ÄL?
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • NollÅtta
    8airam8 skrev 2015-11-24 13:35:40 följande:

Grinigt. Det närmade sig ägglossning med ökande styrka på lh-testet och därtill äggvitesekret. Fullträff, liksom. Och då får sambon och får feber. Fan. Inte för att vi inte kommer att ligga för den sakens skull, vi är ganska fantastiska på det där, men vad händer med spermierna vid feber mellan 38-39 grader?

Vet att feber kan ha negativ inverkan på kvalitén på simmarna. Men vet inte vid vilken temp man ska upp i då. Det kan säkert leta sig fram ett par ändå
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • NollÅtta
    8airam8 skrev 2015-11-24 14:17:26 följande:

Jag håller givetvis tummarna för att de visst rätt ändå och att leveransen så att säga når mottagaren.

Jag håller också tummarna för er (och mig själv hehe). Jag hittade den infon på nötet ang feber I alla fall...men säkert menar de hög feber och inte 38 grader
  • NollÅtta
    lillverra skrev 2015-11-24 22:12:57 följande:

Stod då iaf att det kan hjälparn att bli mer fertil sen om det stämmer eller ej, eller om jag tror på det eller inte vet jag inte. Men som sagt e ju bra att ta inför en graviditet.

Oavsett så är det i alla fall bra att äta folsyra när man planerar barn. Eller man SKA helst göra det eftersom det minskar risken för ryggmärgsbråck på barnet. Jag knaprar 2 tabletter ACO Gravid varje dag Den har en bra sammansättning tycker jag
  • NollÅtta
    Lilla Luna skrev 2015-11-24 23:08:28 följande:

Någon kan få stryka mig från listan. Det blir inget försök i december. Helt plötsligt känner sambon sig stressad och då har jag bara sagt att nu börjar kroppen funka igen. Allt var bättre då den inte funkade som den skulle. Har väntat i 1år på att kunna försöka bli gravid. Så besviken. Jag får väl vänta längre då.

Åh vad tråkigt..han bejöver nog bara lite mer tid...fast det är ju jobbigt när man själv längtar som ett as liksom.
  • NollÅtta

Åh magsjuka hua...vi fick den värsta sorten. Vinter-kräkis, när sonen var 1,5 år. Både jag, sonen OCH sambon var dåliga samtidigt. Jag trodde min sista stund var kommen haha

• NollÅtta

Bim -6 idag..tycker att jag är trött, frusen, hungrig...samt att det drar lite i äggstockarna. Men man är väl skengravid hehe..ska testa med känsligt test imorrn.

• NollÅtta
    Smultrontjejen skrev 2015-11-26 07:33:25 följande:

God morgon! BIM -5 Testade nyss. Tolkar det som neg.

Men nyfiken som man är står jag och vrider testet i olika vinklar och ljus. Tar kort och lägger på olika filter och då tycker mig se ett sträck. Men som sagt det ÄR inget färgat sträck som syns egentligen. Får vänta och se. Så spännande.

Haha jag testade också i morse. På testet igår tycker jag mig se nåt...men efter mycket trixande o vinklande. Men testet idag visade nada!

Nä jag vet inte. Troligtvis inget alls. Får prova imorrn igen
  • NollÅtta
    annacnummertre skrev 2015-11-26 12:37:30 följande:

Hörrni, jag fick helt blankt Lh-test idag . Någon som fått det? Har aldrig varit med om det! Ska ha ÄL på söndag tror jag, så något borde väl synas?

Jag fick ett helt blankt på torsdagen o sen fullt utslag 48 timmar senare dvs på lödagen
  • NollÅtta

Bim-4 idag och negativt test..har ju såklart varit skenis pga första försöket. Hoppas kunna vara mer chill nästa gång. Lär bli mens om några dagar

Svar på tråden BIM-DECEMBER