BIM-DECEMBER
Fick mensen idag, vilken besvikelse :(
Men nu är jag med i den här tråden och hoppas på BIM 24/12
Fick mensen idag, vilken besvikelse :(
Men nu är jag med i den här tråden och hoppas på BIM 24/12
Hejsan :) Det här är vårt 2a försök med 1a barnet, och jag undrar, måste man ta ÄL-test fast att man alltid haft regelbunden mens? Eller är det mer för dem som har oregelbunden?
Skriver igen i hopp om svar!
Hejsan :) Det här är vårt 2a försök med 1a barnet, och jag undrar, måste man ta ÄL-test fast att man alltid haft regelbunden mens? Eller är det mer för dem som har oregelbunden?
Ni som lyckats på någon ut av de tre första försöken, har ni väldigt regelbunden mens och därav vet ganska väl när ni har ÄL? Eller har ni testat med ÄL-test för att pricka helt rätt? :)
Den som lägger upp en nu lista sen kan väl ta bort mig från osäker BIM och skriva 2a försöket, första barnet uppe vid mitt namn på BIM 24/12 ????
I förrgår kom en rejäl blöt/vattnig flytning i trosan, kändes nästan som att jag kissade på mig. Min beräknade ÄL var samma dag. Någon som haft liknande? Vad är det/innebär det? :)
Okej, jag misstänkte att det hörde ihop på något vis. Tack för svar :)
Jag har nästan alltid så precis så de två dagar jag har ÄL (positiva ÄL test) sen brukar flytningarna övergå till att bli mer "slemmiga/fasta".
Får ni värk före, under eller efter ÄL?
Idag när jag satt i soffan så fick jag VÄRSTA knivhugget på höger sida i tjejmagen som strålade upp mot revbenen/ryggen. Tvingades luta mig åt sidan för att det inte skulle göra svinont, nästan svartnade för ögonen. Hade ÄL i tors/fre förra veckan och BIM 24/12. Någon som vet vad det kan ha varit för smärta???
Kanske var ägget som fäste..!?!
Jag vaknade av ett sånt hugg inatt! Fast det du beskriver är nog värre då mitt gick över på nån sekund efter själva hugget.
Personligen har jag bara känt ökad molvärk och stickningar efter att ägget fäst och exakt när det gjort det, men man har ju hört om många som tyckt sig göra det.
Hej allihopa! Har precis sökt mig hit för lite stöd tänkte jag!
Efter 2 år utan att aktivt ha försökt, utan "händer det så händer det" ...har inget hänt.
Första månaden vi testat att pricka in ägglossningen nu och det lyckades vi med men ångest på att vänta =(
Nu är jag BIM - 5 och testade idag, fick negativt och blev såklart besviken trots att jag vet att jag borde vänta några dagar till för min mens kan diffa +/- 2 dagar ca.
Hur orkar man vääänta?
Igår gick det så långt att jag bad till gud att jag skulle vara gravid fastän jag inte ens är troende... hahaha! xD Vilken jädra bubbla man hamnar i!
Jag känner som du. Drar o sticker i ljumskar..mest när ja rör på mig. Molvärk flera gånger om dagen. Men annars inga tecken.
Ni som plussat, har ni märkt att flytningarna varit annorlunda innan BIM? :)
Idag, ÄL +6, har jag helt kritvit flytning i slät/krämig konstisens :p
Ni som testat positivt med cb digitalt grav-test, hur länge visar displayen svaret? Har BIM 24 el 25 och tänkte isf testa på julaftonsmorgonen, och om det är positivt, slå in det i ett litet paket och ge till min kärlek.
Har ingen superkoll när ÄL, men tror det var 10/12. BIM 25/12, testade med CB digital på julafton som visade negativt, men har fortfarande
Inte fått mens (brukar ha exakt på dagen), är det kört?
Mensen kom igår, fy f*n :(
Lycka till alla <3