• Mikaelacl

BIM-DECEMBER

Hej!

Har beräknad BIM den 26e december så här har verkstan inte börjat ännu, har ägglossning runt den 10-11 dec men hoppas på att kunna få ett tidigt plus redan den 24e dec, skulle vara världens bästa julklapp :D

Om vi plussar på julafton så kommer jag och min sambo vilja berätta för svärföräldrarna som vi firar med på en gång så att de får en extra fin julklapp också.

Hur kommer ni göra med att berätta för familj och vänner? Väntar ni till vecka 12?

Och hur kommer ni berätta? Jag skulle vilja komma på något roligt sätt att berätta. Typ att lägga in en bulle i ugnen eller ge något symboliskt :)

• Mikaelacl

Jag är på första försöket, första barnet, nu i december och har äl runt 10-11 dec och kommer använda mig av ägglossningstest för att se exakt.

BIM 26e december om jag inte har räknat helt tokigt.

Jag är 21 år gammal och min sambo är 22 år :)

• Mikaelacl
    pannkakan87 skrev 2015-11-24 08:10:25 följande:

Välkomna alla nya! När ni uppdaterar bim-listan så måste ni ta med alla nya som tillkommit sedan listan blev uppdaterad sist.. Annars faller väldigt många bort. Det är också viktigt att uppdatera den senaste listan och inte ta någon som är äldre - då faller andra bort. Nu har jag uppdaterat listan med alla som fallit bort vid de senaste uppdateringarna och även lagt till alla nya. Kolla över så att ni är med. :)

Nu hoppas vi på många plus i december 

Såg att jag fanns med på listan nu den 26e december, ska bli så kul att följa upp och se hur det går för alla :D

Såg att namnet på mig var lite fel det ska vara MikaelacL och inte MikaelaCi, men det gör inget :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER