mkess skrev 2015-11-21 17:57:40 följande:
Ja, vi kör samma sak här med! Använt ältester förut men tempar nu istället, så vi ligger som fasen till tempen stigit. Hade du testat att tempa förresten?
Jag trodde äl skedde igår, hade sjuka älflytningar i förrgår och lite hugg i en äggstock igår, men nu på eftermiddagen har jag upptäckt några sparsamma äggviteflytningar och magen värker som satan.. däremot känns tappen rätt stängd, så känns konstigt om ägglossningen sker idag? Tur att det är lördag iaf så man kan ta en drink och få lite feeling och köra en extra omgång utifallatt.
Ja jag tempade precis innan- och när jag blev gravid sist. Tänkte prova den här månaden, men har varit sjuk i en vecka och har feber till och från, så har inte varit någon idé :) Använder du termometer med en eller två decimaler? Håller tummarna stenhårt för dig mkes, nu är det verkligen din tur! Jag hade ÄL-flytningar igår kväll och imorse, och nu har jag rejält värk runt äggstockarna. Har nog aldrig känt så mycket där vid ägglossning! Känns som dom ska flyga ut genom magen när jag hostar, haha! Fick till det med karln igårkväll, hoppas man lyckas få till det ikväll med ;) Kul att vi ligger så lika i cykeln nu! :)