Inlägg från: mariatheresia |Visa alla inlägg
  • mariatheresia

BIM-DECEMBER

Hoppar över hit nu när mensen snart är över. Femte försöket så börjar närma mig ett plus tagit 6 försök med båda barnen så får se om det blir en till. Har sagt ett halvår sen ge upp för har ju blivit lite äldre trots att jag inte känner mig så gammal

Både man och barn tjatar konstant om syskon så hade varit kul med en liten men får ju inse att ibland går det inte lika lätt. Bim blir väl ca 15 dec

• mariatheresia

Hallå tjejer. BIM idag är på äl +14 inte testat denna månaden än. Mått illa sen i fredags men vill hålla mig till torsdag. Sagt till mannen att detta var sista försöket. Har varit sjuk och ätit antibiotika men fått till det ändå så nu får vi se

• mariatheresia

Plussade ju i måndags på Bim som då var äl +14 har ingen aning om det synts tidigare för bestämde mig att inte testa före bim denna gången. Symtom som gjorde mig misstänkt var ett ständigt illamående från fredag som fortfarande håller i sig, noll aptit så har tappat något kg men har att ta av väldigt trött på em och kaffet funkar inte mer än 2 koppar per dag nu sen är jag nöjd. Kan dricka 5 om dagen annars stora muggar. Brösten ömmar lite. Mitt tredje barn så kanske lite mer av allt denna gång. Mådde inte illa med första men med andra från + till v 16

Svar på tråden BIM-DECEMBER