• mininiss

BIM-DECEMBER

Hej!

Jag hoppar också in här fast jag har bim 25e alla symptom jag hade försvann bara
    :( så ja för köra på december månad iställe nästa äl är den 5 december enligt min kalender.

• mininiss

Hjälp jag har inte fått flytningar men har ont som bara den i bröstvårtorna och bröstet och 

molande mensvärk känns som de drar sig och sliter vid nedre delen av magen och illamående och smakar blod i min mun och blivit känslig mot lukter jag har bim 25e tog ett test idag med de va negativ 

har aldrig känt så när jag ska få mens

de första försöket att få barn och har inte barn sen tidigare 

• mininiss
    smulis85 skrev 2015-11-19 19:51:41 följande:
    Kanske tidigt att testa? Själv har jag oftast ont i brösten en vecka innan mens. Men självklart kan du vara gravid även om testet visar negativt nu är dock ingen expert här då de är mitt första försök att bli gravid.
    kanske ja test lite för tidigt men när man läser alla som blir gravid så blev ja lite sugen på testa :) åhh välkommen in i klubben :)
  • mininiss
    smulis85 skrev 2015-11-19 20:37:03 följande:
    Tack så mycket :) ja jag kommer säkert också börja testa tidigare än vad jag borde ;)
    hehe man kan inte låta bli när man läser alla som får tidiga positiva svar ;) när ska du ha bim? :)
  • mininiss
    smulis85 skrev 2015-11-19 20:50:11 följande:
    Ska ha bim den 6:e tror jag men har inte haft äl än så man får väll se :)
    jag håller tummar och tår för dig att du får plus  :)
  • mininiss

Hej!

En fråga allt de här med graviditet är nytt för mig jag har Bim 21 december tänkte kolla när börjar man känna av symtom dom har senaste dagarna har jag velat sova bara och mått illa känns konstigt i magen som de drar sig och spänner när kan man ta förstå testet eller måste man vänta till bim?

:)

• mininiss

hej alla!

jag gjorde ett gravtest idag och fick upp 2 streck men en av dom va grå har någon fått det så?

• mininiss
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:35:39 följande:
    har du någon bild?
    nej jag kasta det på morgon men prata med en på jobbet om de och hon sa att de kan va nått men vill inte hoppas för mycket tänkte kolla om någon mer har fått samma :)
  • mininiss
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:35:39 följande:
    har du någon bild?
    jag har bim den 21 december 
  • mininiss
    Symetrical skrev 2015-12-15 20:02:09 följande:
    Men då är det ju hur tidigt som helst! Känns absolut inte kört då.
    de här med bebis verkstan är så nytt för mig när tycker du man ska testa :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER