-
Vad har du för BF?anna89 skrev 2015-11-10 17:45:08 följande:Får man vara med i listan då? ????
-
Ni nya kan själva lägga till er på listan. Det är länken längst ner i ts, blev lite rörig ;)
Kopiera senaste inlägget och lägg in er och ert datum samt om det är första, andra, tredje barnet osv.
-
Förutsatt att du inte vill ha det ansvaret Karniia :)
-
Jag har fortfarande inte släppt det..eller jo jag vet ju att jag är gravid men kollar noga på pappret var gång jag varit o kissat..man(jag) blir lite störd innan v.12 ;)annacnummertre skrev 2015-11-10 17:52:12 följande:Exakt! Men nu ska jag släppa det där annars kommer jag bli knäpp ;)
-
Haha vad klockrent!Karniia skrev 2015-11-10 18:29:56 följande:
Ett säkert tecken för mig att jag är gravid brukar vara att jag verkligen ogillar min man och tycker han är överflödig och iväg. Jag älskar honom egentligen väldigt högt men vid graviditet (och ibland pms) så är det något i mig som inte behöver honom längre. Haha dessa drifter och hormoner. För egentligen rent biologiskt har ju han fyllt sin funktion.
Min är så sjukt omhändertagande när jag är gravid så vet inte om jag klarat mig utan! Men förstår klart dina känslor..lite som att sexlusten grovt avtar för mig efter ÄL är slut -
Det känns som jag gått upp typ 2 kg redan. Har fått en sån sinnessjuk matlust och bara hyfflar i mig maten och tuggar nästan inte ens. Och mitt sötsug, vilket brukar innebära ett dagligt missbruk av choklad är nu ännu värre! Jag måste sluta. De andra gångerna jag blivit gravid har jag alltid varit supersnärt men denna gången har jag redan några extrakilo..Tänker att visst man ska njuta när man är gravid men vill inte ha efterarbetet sen
-
Jag gick upp 20(!!!) med första och ca 13 med andra..men tänker snarare att ju större man är nu, desto mindre går man kanske uppKarniia skrev 2015-11-10 18:50:50 följande:Och jag har ingen matlust alls! Men jag befarar att det kommer vända. Gick upp 15kg med båda tidigare så får väl se hur det blir denna gång.
Klart man ska unna sig, men det blir hemskt slitigt efteråt! -
Jag använder Liberoklubben, gravid, gravidguiden och en som heter pregnancy. Haha en hel del men tycker inte någon av dem är tillräckligt bra i sig själva.Eemmmmaa86 skrev 2015-11-10 22:24:39 följande:
Någon här som använder någon gravidapp som ni kan rekommendera?
-
Jag har pm:at dig! :)Karniia skrev 2015-11-11 07:36:43 följande:Släng iväg ett pm till mig med din email. vågar inte ha gruppen synlig ö.
-
Väntande skrev 2015-11-11 08:17:13 följande:
Panik! Ska iväg på kurs som pågår hela dagen om typ en timma och jag kan inte sluta grina!!! Imorse vaknade jag å kände mig lite konstig, å så blev mitt barn ledsen över att h*n trodde det fanns annan frukost hemma, då sprack det för mig! Har bölat den senaste timmen sen dess ... Det känns som när man blivit lämnad av någon, men jag kan inte få min kropp å fatta att allt är okej, grinar bara ännu mer då.
Någon annan som har lite svårt med hormoner eller vad det kan va? Känner mig förstörd ...
Jo jag känner igen mig. Imorse bokstavligen vaknade jag och låg och tänkte på en kris jag och min man hade för typ 3,5 år sedan och kände typ samma uppgivenhet trots vi haft världens underbaraste relation sen dess.
Superskumt!