BF juli 2016
Barnmorskan ringde igår.. :( Har avvikande TSH värde och måste komma in på ytterligare provtagning imorgon för att se om och hur mycket medicin som ska sättas in.. Hoppas bara att bebis mår bra, älskade lilla stjärnan i magen..
Barnmorskan ringde igår.. :( Har avvikande TSH värde och måste komma in på ytterligare provtagning imorgon för att se om och hur mycket medicin som ska sättas in.. Hoppas bara att bebis mår bra, älskade lilla stjärnan i magen..
Mitt tredje barn och min livmoder känns redan strax över blygdbenet, eller mitt emellan det och naveln. Är det normalt i v 10 om man haft barn innan eller ska jag oroa mig för tvillingar?
Vad är KUB? Har sett länge att man verkar göra det när man är gravid men jag har aldrig gjort det. Vad innebär det?
Jag ska på inskrivning på tisdag. Kommer då vara i v12 (11+2). Är inte det sen inskrivning? Jag minns inte när jag var där med första barnet..
Jag använder nasonex, det har jag gjort alla tre graviditeterna. Jag får lätt bihåleinflammation om jag är täppt för länge...
Hej allihopa!
God jul på er!
Länge sedan jag var aktiv här nu. Har haft ett extremt illamående och en väldig trötthet. Mitt jänvärde är inte överdrivet lågt men ändå lågt..och dessutom brukar man inte få börja så tidigt med järn.. Är i v.12 nu, snart v.13
Tiden rullar på ialf och det är ju skönt!
Någon mer som har bf 8 juli? :D
Hej!
Har också bf i juli! :) tror jag i alla fall.
Är satt till 1 Juli, men gjorde ett vul för ett par veckor sedan och när dom mätte bebisen så sa dom att jag verkade vara gången 2 dagar längre än jag trodde.
Men så sa dom att man inte kan datera exakt så tidigt (var i vecka 12) lite som att jag inte skulle räkna med det.
Ser att flera har blivit flyttade efter ett tidigt ul. Hur mycket kan man lita på det tror ni? Vad har dom sagt till er? :)
Klart att det inte är någon biggie med 2 dagar hit eller dit men vore ändå kul att veta om det är beräknat till juni eller juli. Storasyster fyller slutet på juni. :)
Jag har inte fått någon tid till RUL än. Ska till mvc den 12 januari så det är ju inte så långt kvar. Får säkert tid till det och glukosbelastning då.
Är det någon mer än jag som har hypotyreos? Har ni tagit prov ännu? Jag ska göra det så fort helgerna är över tänkte jag. Lite sent, men,men...
Jag hsr hypotyreos och gick öka från 25 till 75 levaxin ganska direkt eftersom tsh var uppe i över 4.
Förra graviditeten åt jag 100 som mest (från tredje trimestern ungefär)
Jag har det, blev inte gravid förrän jag började äta levaxin. Har ätit 50 mcg sen i maj, tog tester för det först 28/12 så i senaste laget också.. Har varit väldigt orolig över det!