Väntande skrev 2015-11-30 17:20:20 följande:
Hur går det med allas symtom? Någon mer som blöder från och till? Gick väldigt mycket här om dagen och fick svinont och började blöda, men slutade så fort jag tog det lugnt och jag tror mig ha kommit på att det är så alla blödningar startat ... Med mycket rörelse eller överansträngning.
Men illamåendet är värst just nu!! Jag blir helt borta, kan bara sova i princip. Har aldrig kunnat kräkas, trots magsjuka, så jag blir liksom inte av med det heller utan det är bara på kräkningsgränsen konstant. Från ca 10-11 på morgonen fram till kvällen så mår jag apa! Coca Cola verkar va det enda som lindrar lite (känns inte så kul att dricka det varje dag!) och det enda jag klarar att äta är typ knäckebröd eller salta saker ... Bara en massa skit helt enkelt. Mår jätte dåligt över att bara kunna ligga ned, får dåligt samvete gentemot mitt barn som vill göra saker och mot min sambo som får göra allt här hemma. Och mot mig själv, då jag studerar å inte lyckas få ngt gjort IOM detta! Hur gör ni andra som lider av illamående??? (Sorry för gnället!)
Jag känner igen mig. Mår också illa och vill bara äta salta saker. Potatis funkar också liksom det var bland de få saker jag fick i mig under första graviditeten. Har också två barn sedan innan och pluggar och orkar INGENTING just nu. Jag kräkts när jag kommit hem men bara enstaka gånger. Hoppas du snart mår bättre