Inlägg från: Theta |Visa alla inlägg
  • Theta

BF juli 2016

Hej allihopa! Jag hoppar gärna in här med Har BF 17 juli, är v3+6 idag så jag går in i vecka 5 imorgon

Känns helt overkligt och jag vill bara skrika ut till hela världen att jag äntligen är gravid!!

Jag fyller 27 den 1 december, är gift & tillsammans har vi en dotter som är född mars 2010 Bor i södra Halland.

• Theta
    Millan1984 skrev 2015-11-08 19:40:30 följande:

Hej på er :)

jag plussade idag, på första försöket :) vi har en dotter på 2½ och går allt som det ska har jag bf 18 juli :)

Grattis, och vad kul att vi har samma bf 17 juli
  • Theta

Jag är också orolig för mf. Jag jobbar som uska på en rätt krävande demensavdelning med vissa personer som sparkas och slåss. Jag har dock 3 underbara tjejer i min arbetsgrupp, en av dem är också gravid, så vi hjälps åt för att den (nu de) som är gravida inte ska utsätta sig för onödiga risker.

Tråkigt är det också med mycket stress för att hinna med allting. Men jag försöker tänka att kroppen behåller det barnet som är friskt. Men det skulle vara hjärtskärande iaf..

Men nu till något annat Vilka symtom har ni? Jag har huvudvärk & molvärk

• Theta
    Millan1984 skrev 2015-11-09 09:56:58 följande:

När ska ni berätta för närmaste familjen? vi tänkte vänta till julafton, när alla är samlade :)

Min mamma vet redan, och svärföräldrarna. Resten tänkte vi skulle få veta på julafton också. Då är jag i v 11 typ.

Jag hade tänkt att dottern skulle få veta då med, då hon inte kan vara tyst ( 5 år) så känns det som att hon får veta med alla andra
  • Theta

BF-Lista

17/7

Theta - andra barnet

20/7

Karniia - tredje barnet

• Theta
    Millan1984 skrev 2015-11-09 10:13:46 följande:

hur var reaktionerna :)?

Mamma skrattade bara & sa grattis

Svärmor gapade som en fågelholk & sen sken hon upp som en sol. Svärfar skrattade & gratulerade & frågade om vår dotter visste vad det innebär. Både jag & mannen sa NEJ! Haha!
  • Theta

Varning för gnäll, haha!