-
Vad dum jag är, nästa fredag stod det juOrkide skrev 2015-11-18 17:04:14 följande:Å jag beklagar verkligen!! Jag fick veta mitt mf i tisdags och jag börjar stapla mig upp nu Jag är fortfarande inte klar då jag har rester kvar. Ska du på återkoll eller vad sa gyn?
-
Då hade du gått o drömt, längtat o älskat längre än mig och jag beklagar verkligen. Måste ha varit sju resor värre än jag kan sätta mig in i. Men då är du gravid nu om jag inte läser fel. Grattis! När har du BF? Jättekram till dig.Anonym (Beklagar) skrev 2015-11-18 22:13:38 följande:
Jag skulle gått in i v 17 när jag först fick blödning o fostret dött i v 13 detta var den 4 sep 2013. Sen 2 månader fick jag mf igen som jag tror v ett X. Blödde från o till i 2 månader innan jag åkte till gyn o kollade och då hade jag fortfarande gravhormon... Sen fick jag en kemisk graviditet i maj i år... Så vet vad du går igenom.. Men man tar sig ur sorgen... Jag hoppas du snart är gravid igen...
-
Ah trodde, förlåt.
Jag har faktiskt svårt att bli gravid. Men jag har ändå två fina otroliga ungar. Jag behöver pergotime för att bli gravid o varje gång funkar de lite trögare, får ta fler omgångar. De är även cancerframkallande så vet inte hur många omgångar jag vågat ta. Men vi vill ha tre barn!!
Hur ser din situation ut? Jag hoppas verkligen du blir gravid igen snart o får behålla den lilla -
Då hoppas jag att du får plus i november och att jag kan få tillbaka min äl eller i alla fall få ut alla resterSommarmalva skrev 2015-11-19 08:18:17 följande:Ok. Hoppas du slipper en skrapning, fast det måste ju ut på nåt sätt . Jag har väl återhämtat mig någorlunda men tänker på det varje dag! Nu försöker vi bli gravida igen. Hoppas på att november blir min månad.
-
Jag hoppas du inte behöver vänta denna gång :-/ Hur lång tid tig det för er med din sista graviditet ?Anonym (Beklagar) skrev 2015-11-20 21:03:17 följande:
Jag har oxå svårt o bli gravid. Min första som tog 1 1/2 år innan han kom. Min andra blev till helt oplanerat men klart efterlängtad. så det skiljer 19 månader på mina söner. Men vill ju oxå ha 3 barn. Alla runt om kring får barn. Många med stora magar. ???? Jobbigt för psyket. Jag är 34 år så har ju inte så många år på mig. Och mina pojkar börjar bli stora nu så om det blir nån så blir det o börja om igen och det är många olika tankar man har. Men längtan blir inte mindre heller.
-
Men du har inte gjort en utredning? Låter jättejobbigt att behöva genomgå så många missfall Stor kram!!Anonym (Beklagar) skrev 2015-11-21 22:23:40 följande:
Slutade med p-piller augusti 12 och gravid juni13 så tog ett tag där med.. Sen efter mf i sept gravid igen oktober o mf i november o blödde 2 månader år 13. Efter det har det inte tagit sig ;-(
Så har tagit olika lång tid... Funderar på sköldkörteln om den spökar...
-
Jag ska skraps på onsdag. Bli sövd! Jätterädd någon mer erfarenheter?
-
Tror man göra en utredning ändå.Anonym (Beklagar) skrev 2015-11-23 21:31:10 följande:
Nej inte fått utredning... Svårt när jag redan har 2 barn...
-
När får man tillbaka äl?Anonym (Beklagar) skrev 2015-11-23 21:30:06 följande:
Skrapning går jätte fort känns inte.. Du är borta en stund o du vaknar senare o då är det klart...
-
Beklagar Jag fick mitt mf konstaterat den 10 november. Ska idag skrapas. Jag tycker du borde få komma in och kolla så att allt är ute. Jag har fått komma in några gånger o kolla och nu i måndags bestämdes det att jag ska skrapas eftersom det finns lite rester kvar.matildanerdna skrev 2015-11-24 08:13:22 följande:
Hej!
Jag fick missfall i söndags, var då i v.8 (7+4). När jag ringde min bm igår så sa hon inte så mycket mer än att hon beklagade och att jag ska göra ett test om 4 veckor för att se att jag faktiskt inte är gravid. Borde jag fått komma in och gjort någon koll av något slag? Jag började blöda i torsdags förra veckan, fick kraftiga smärtor och blödde mycket under ett par timmar i söndags där jag tror det mesta kom ut. Jag blöder fortfarande men mer som en vanlig mens, ont i magen till och från. Hon sa att om jag börjar blöda mycket igen eller får jätte, jätte ont så är det gyn akuten som gäller.
Är jäkligt glad att jag har en fantastisk fästman så vi kan ta hand om varandra.
Beklagar verkligen En sorg