Anonym (en mycket olyckl) skrev 2015-11-02 17:19:39 följande:
Hej det är jag som är ts syster.Jag vet inte vad jag ska ta mig till.inga mediciner hjälper.inte ens benso.Jag håller på gråter ihjäl. Mina självmordstankar blir starkare för varje dag som går.mitt outhärdliga lidande går inte ens att beskriva med ord. vet into vad jag ska ta mig till..orkar inte med något.ligger i min säng hela dagarna och gråter ihjäl mig.kan inte ens sluta gråta nu när jag skriver detta. frustrationen att inga mediciner har hjälpt gör ökar min ångest och depression ännu mer!!! någon här som har erfarenhet av mao hämmare?
Det låter som att du mår väldigt dåligt just nu. Hur länge har den här perioden pågått? Har du haft kontakt med din läkare senaste tiden och när började du medicinera?
Jag började med ny medicin för en månad sedan och mådde fruktansvärt. Grät, då menar jag grät av djup, riktigt bedövande olycka. Jag hade även stark instinkt till självmord. Försöker ta en dag i taget. Har haft liknande perioder förut och vet att det nån gång kommer bättre dagar. Är det nytt för dig att ha just den här typen av känslor eller har du haft så förut?
Förlåt för mitt långa svar. Vill så gärna hjälpa dig. Vet hur det är att vara känslomässigt på botten. Kram