• En del av oss

Crinone

Någon som tar crinone vaggisar? Är det normalt att allt kommer ut morgonen efter som en gryning klump? Har inte hänt mig förr och är idag i v.5+0. Det var lätt färgat så nu är jag orolig.

Har kontaktat gyn och ställt frågan och berättat att det såg färgat ut. Har varit med om upprepade mf/ma förr.

Hoppas på snabbt svar här!

• Svar på tråden Crinone
  • En del av oss

Verkligen ta en dag i taget för det kan ta slut när som och det är så kvävande. Symtom är som du säger ingen garanti för jag har haft symtom och ändå börjat blöda och fått missfall.

Hur fick du igenom HCG prov? Min gyn vägrar. Eller har du gjort IVF?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • En del av oss

Vad är ED?

• Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 18:27:41 följande:
    Vad är ED?
    Embryodonation,d.v.s donation av både ägg och spermier.
  • En del av oss

[quote=75951928][quote-nick]Jag är bara jag skrev 2015-11-02 19:22:09 följande:[/quote-nick]

[/

Ok då lärde jag mig något nytt. Fantastiskt vad man kan göra idag egentligen

• Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 19:58:21 följande:
    [quote=75951928][quote-nick]Jag är bara jag skrev 2015-11-02 19:22:09 följande:[/quote-nick]
    [/
    Ok då lärde jag mig något nytt. Fantastiskt vad man kan göra idag egentligen smile1.gif
    Det var dumt att skriva bara ED,vanligt folk vet ju inte. Men  man lär sig alltid nåt nytt inom den här svängen och vi är jätteglada att det finns ED! Glad 
  • En del av oss

Ingen fara fick ju lära mig något nytt.

Du en fråga luktar det illa för dig med mellan bene när du tog crinone? Är så jäkla orolig at jag fått svamp eller BV och är inte det farligt och kan orsaka mf? Luktar hemskt illa även om jag nyss duschat så luktar det illa på kvällen igen. Har tagit crinone förr och åkte på en BV då men misstänkte inget förrän ett bra tag senare.

Antar att jag måste gyn undersökas rätt omgående så får kontakta gyn men är lite rädd att få speceleum inkört där och och ta prover och kanske börja blöda

• Jag är bara jag

Jag minns inte,det är över 7 år sen jag tog dem. Minns bara känslan av stopp och klet och äckel... Nog bäst du kollar upp det.

• En del av oss

Oj det var ett tag sedan. Trodde du tog det nu.

Har fått tid till gyn imorgon för att kola upp vad det är.

• Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-03 12:53:12 följande:
    Oj det var ett tag sedan. Trodde du tog det nu.
    Har fått tid till gyn imorgon för att kola upp vad det är.
    Nej,jag tog det bara en gång efter IVF och ett tag in i graviditeten sommaren -08. Sen har jag tatt Progesteron och nu vid ED bara injektioner.
  • En del av oss

Vad för progesteron tog du efter sommaren 08? Injektioner med progesteron?

• Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-03 13:33:41 följande:
    Vad för progesteron tog du efter sommaren 08? Injektioner med progesteron?
    Progesteron Mic som nu inte finns längre. Injektionerna finns ju bara utomlands och den sista jag tagit nu i bara några få länder. Tar sista sprutan ikväll,nu får den lille klara sig ändå! Glad
  • En del av oss

Ok. Lycka till nu!

Svar på tråden Crinone