Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Crinone

Vanligt. Jag fick nästan stopp där inne och mellan varven kom tjocka svagt färgade massor ut.

• Jag är bara jag

Det är verkligen synd att Progesteron Mic försvann! Bäst av alla såna där man stoppar in. Och jättesynd att det inte finns progesteron i injektionsform heller. Det har jag tatt 6 omgångar med ED och det är ju såååå skönt slippa stoppa in en massa där nere som gör ont och kladdar och faktiskt svider p.g.a de sköra slemhinnorna. Men vad tiden lider kanske de medicinerna kommer hit också.

Lycka till nu! {#emotions_dlg.flower}

• Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 13:13:45 följande:
    Jo injektion vore något för kladdigt är bara förnamnet.

Tack så mycket, hoppas verkligen nu.
    Då kan vi hoppas för varandra. {#emotions_dlg.flower}  Jag är också gravid efter flera missfall.
  • Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 14:51:28 följande:
    [quote=75950338][quote-nick]Jag är bara jag skrev 2015-11-02 13:28:00 följande:[/quote-nick]
    Då kan vi hoppas för varandra.   Jag är också gravid efter flera missfall.
    [/

Självklart smile1.gif vilken vecka är du i nu? Jag är gravid i v.5+0
    V.13, men jag andas inte alls ut än. Haft 2 MA så det spökar ju i huvet.
  • Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 16:24:14 följande:
    Usch för MA det har jag med haft.

Nej denna gång ska vi slippa.

Har du varit på VUL än? Jag ska om 2 veckor och är livrädd för trista besked igen.
    Har inga direkta symtom förutom en enorm trötthet och inte sugen på något men ändå hungrig hela tiden.
    Nej,jag vågade inte göra VUL. Tog hcg i v.9 som var normalt. Hade inga symptom vid de andra missfallen och många nu, men det är ju ingen garanti ändå. Tröttheten känner jag igen,den har dock lindrats nu. Hungrig är jag fortfarande i kubik, men hade ändå inte gått upp så mycket så att vara gravid kräver väl mycket kalorier just för mig.

Man få ta en dag i taget och en vecka i taget,annars orkar man inte! Nu hoppas vi VUL går bra för dig!  Glad
  • Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 18:27:41 följande:
    Vad är ED?
    Embryodonation,d.v.s donation av både ägg och spermier.
  • Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 19:58:21 följande:
    [quote=75951928][quote-nick]Jag är bara jag skrev 2015-11-02 19:22:09 följande:[/quote-nick]
    Embryodonation,d.v.s donation av både ägg och spermier.
    [/
    Ok då lärde jag mig något nytt. Fantastiskt vad man kan göra idag egentligen smile1.gif
    Det var dumt att skriva bara ED,vanligt folk vet ju inte. Men  man lär sig alltid nåt nytt inom den här svängen och vi är jätteglada att det finns ED! Glad 
  • Jag är bara jag

Jag minns inte,det är över 7 år sen jag tog dem. Minns bara känslan av stopp och klet och äckel... Nog bäst du kollar upp det.

• Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-03 12:53:12 följande:
    Oj det var ett tag sedan. Trodde du tog det nu.
    Har fått tid till gyn imorgon för att kola upp vad det är.
    Nej,jag tog det bara en gång efter IVF och ett tag in i graviditeten sommaren -08. Sen har jag tatt Progesteron och nu vid ED bara injektioner.
  • Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-03 13:33:41 följande:
    Vad för progesteron tog du efter sommaren 08? Injektioner med progesteron?
    Progesteron Mic som nu inte finns längre. Injektionerna finns ju bara utomlands och den sista jag tagit nu i bara några få länder. Tar sista sprutan ikväll,nu får den lille klara sig ändå! Glad
Svar på tråden Crinone