• En del av oss

Crinone

Någon som tar crinone vaggisar? Är det normalt att allt kommer ut morgonen efter som en gryning klump? Har inte hänt mig förr och är idag i v.5+0. Det var lätt färgat så nu är jag orolig.

Har kontaktat gyn och ställt frågan och berättat att det såg färgat ut. Har varit med om upprepade mf/ma förr.

Hoppas på snabbt svar här!

• Svar på tråden Crinone
  • Cyanea

Yep! Tog Lutinus men fick små blödningar av dem, så då bytte jag till Crinone. Fick nästan som en uppblött papperstuss som kom ut om du förstår vad jag menar ;) Jag till och med småblödde då och då de första veckorna av den här graviditeten (då tog jag Lutinus igen, inte Crinone), men än är allt bra, så oroa dig inte för färgen än. 

Lycka till! 

• En del av oss

Förstår precis vad ni menar och stop var en bra beskrivning, grävde ut mängder i lördags tog ju aldrig slut och helsike vad det stinker illa fast man är nyduschad.

Men det har aldrig ploppat ut sådär förr, och färgen gjorde mig vettskrämd men tack och lov inga blödningar eller ont i magen.

Fick crinone efter många mf för att försöka behålla denna så jag hoppas verkligen nu.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • Jag är bara jag

Det är verkligen synd att Progesteron Mic försvann! Bäst av alla såna där man stoppar in. Och jättesynd att det inte finns progesteron i injektionsform heller. Det har jag tatt 6 omgångar med ED och det är ju såååå skönt slippa stoppa in en massa där nere som gör ont och kladdar och faktiskt svider p.g.a de sköra slemhinnorna. Men vad tiden lider kanske de medicinerna kommer hit också.

Lycka till nu! {#emotions_dlg.flower}

• En del av oss

Jo injektion vore något för kladdigt är bara förnamnet.

Tack så mycket, hoppas verkligen nu.

• Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 13:13:45 följande:
    Jo injektion vore något för kladdigt är bara förnamnet.

Tack så mycket, hoppas verkligen nu.
    Då kan vi hoppas för varandra. {#emotions_dlg.flower}  Jag är också gravid efter flera missfall.
  • En del av oss

[quote=75950338][quote-nick]Jag är bara jag skrev 2015-11-02 13:28:00 följande:[/quote-nick]

Då kan vi hoppas för varandra.   Jag är också gravid efter flera missfall.

[/

Självklart vilken vecka är du i nu? Jag är gravid i v.5+0

• Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 14:51:28 följande:
    [quote=75950338][quote-nick]Jag är bara jag skrev 2015-11-02 13:28:00 följande:[/quote-nick]
    Då kan vi hoppas för varandra.   Jag är också gravid efter flera missfall.
    [/

Självklart smile1.gif vilken vecka är du i nu? Jag är gravid i v.5+0
    V.13, men jag andas inte alls ut än. Haft 2 MA så det spökar ju i huvet.
  • En del av oss

Usch för MA det har jag med haft.

Nej denna gång ska vi slippa.

Har du varit på VUL än? Jag ska om 2 veckor och är livrädd för trista besked igen.

Har inga direkta symtom förutom en enorm trötthet och inte sugen på något men ändå hungrig hela tiden.

• Jag är bara jag
    En del av oss skrev 2015-11-02 16:24:14 följande:
    Usch för MA det har jag med haft.

Nej denna gång ska vi slippa.

Har du varit på VUL än? Jag ska om 2 veckor och är livrädd för trista besked igen.
    Har inga direkta symtom förutom en enorm trötthet och inte sugen på något men ändå hungrig hela tiden.
    Nej,jag vågade inte göra VUL. Tog hcg i v.9 som var normalt. Hade inga symptom vid de andra missfallen och många nu, men det är ju ingen garanti ändå. Tröttheten känner jag igen,den har dock lindrats nu. Hungrig är jag fortfarande i kubik, men hade ändå inte gått upp så mycket så att vara gravid kräver väl mycket kalorier just för mig.

Man få ta en dag i taget och en vecka i taget,annars orkar man inte! Nu hoppas vi VUL går bra för dig!  Glad
Svar på tråden Crinone