• JOLI

Icsi någon mer?

Äntligen är äggplocket gjort, 14 ägg fick de ut. Nu blir det ryggläge i soffan med värmedyna resten av dagen. Hoppas nu det var många mogna och fina ägg, jag är så nervös... Det var här mellan äggplocket och återförigen det tog stopp för oss förra gången!!

• JOLI
    thea1983 skrev 2016-02-22 18:34:08 följande:

Håller tummarna för er Joli!

Tack så mycket! :)

Jag har inte testat akupunktur i samband med detta, men det kan säkert vara värt att prova! Ska ni köra igång igen?
  • JOLI

Av 14 ägg har de lyckats befrukta 7!! :) Vi har fått tid för återföring på torsdag, så nu håller vi tummarna att allt ska gå bra!!

• JOLI

Det blev återföring redan igår, då vi hade ett embryo som var extra fint! Sedan var det ytterligare ett som hade delat sig som det skulle, så de skulle fortsätta odla på det. Resten hade gett upp.

Så jag ruvar just nu, för första gången! Häftig känsla, håll nu tummarna för oss! Nu jävlar förtjänar vi vår bebis!

• JOLI
    Tanja88 skrev 2016-03-02 21:39:04 följande:

Uhur går de för er tjejer ? <3

Väntar på testdag, tiden har aldrig gått såhär långsamt!!! En evighet kvar känns det som!

Hur går det för dig och bebis? Har ni fått tid för ultraljud på RMC? ?
  • JOLI
    Tanja88 skrev 2016-03-03 17:12:51 följande:

Jag & bebis mår bra ! Är vääääldigt trött dock ! Men de hör ju till & har sluppit illamåendet iaf :) bara känt av de ngn morgon då jag väntat med frukosten.

Ja på onsdag 9/3 ska vi kolla så hjärtat slår ! Så håll tummarna för det <3

När har du testdag JOLI? <3

REGNBÅGSDRÖM , klart ni får börja nu <3

Åh vad mysigt, lovar att hålla tummarna! <3 jag hoppas med hela mitt hjärta att det ser fint ut för er!

Vi har testdag om en vecka, så 10/3... huuur ska man klara ändå dit, utan att testa?

Vilken vecka är du i nu då? Kram och lycka till på onsdag <3
  • JOLI
    Regnbågsdröm skrev 2016-03-04 19:35:11 följande:

Yes! Brev från RMC idag! Synarelastart 20 mars!! Tredje gången gillt hoppas vi på!

Heja, heja er :) nu håller vi tummarna!
  • JOLI
    Regnbågsdröm skrev 2016-03-07 21:38:23 följande:

Fantastiskt!! Grattis JOLI! SÅÅÅÅ FINT!!

Nu är det bara jag kvar då

Tack snälla du <3

Nu jävlar är det er tur också! Vi hejar på er <3
  • JOLI
    thea1983 skrev 2016-03-08 17:09:54 följande:

ååh GRATTIS!!!

Tack så mycket :)
Svar på tråden Icsi någon mer?