Jo lite rädd man kommer känna sig tröttare...men samtidigt har jag de stora varannan vecka så får ju vila lite mer de veckorna.
Tror man är mer avslappnad och njuter mer nu, om man lyckas få en liten att njuta av till :)
Miracle2015 skrev 2016-01-20 11:33:04 följande:
Hej! Ja, det får med gärna bli tätt, dels pga ålder men också med tanke på att jag verkligen inte har lätt att bli gravid. Vill veta att vi verkligen började försöka i tid ifall ifall det inte blir fler barn. Då har vi iallafall gjort vad vi kan.
Jag hade jättejobbigt foglossning från tidig graviditet, det har ju iofs inte med åldern att göra. Upplevde dock att tröttheten var större denna graviditet, kände mig fysiskt sliten och fick dra ner på tempot ordentligt för att orka med. Förlossningen gick bättre denna gången. Känner över lag ett större lugn och inte många måsten alls. Vi tar det lugnt helt enkelt. Men visst känner jag och ser jag att kroppen är mer sliten efter denna graviditet.. Huden inte alls så flexibel som efter första. Upplever att mycket är annorlunda denna gången.