Inlägg från: Nykär15 |Visa alla inlägg
  • Nykär15

40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016

Helenan skrev 2016-01-03 20:09:55 följande:

Nykär15: Om du kan känna trådarna på spiralen så kan du ta ut den själv. Sätt dig på huk, ta tag i dem och dra försiktigt. Spiraler sitter inte fast på något vis utan de kommer lätt ut. Om du inte vill vänta alltså.  

Lycka till alla i tråden!   

Jo jag kan känna dem...vågar man det?
  • Nykär15

Ah ok. Men ni vet lite vad ni gör då iaf - får se om jag vågar, är ju sugen på att få ut den NU!

• Nykär15

Kände trådarna väldigt precis, men får inte tag i dem så får snällt vänta på en tid :/

• Nykär15

På torsdag får jag ta ut den...de hade tid idag 8-9 men de svarade först 8.30 och jag jobbar ca 40 min ifrån mottagningen...segt! Hade jag vetat att de tar ut den under deras drop-in-tider så hade jag suttit där först i kön i morse ju :)

• Nykär15

Åkte till en mottagning som hade drop-in idag så nu är den ute!! Weiii!

Hon fick gräva ordentligt då trådarna åkt upp, hade inte vart skoj vänta på remiss...

• Nykär15

Oj ja det var ett tag! Man lever i två-veckors-cykler...hela tiden väntan. Hur gör du för att inte tänka dig tokig i all väntan du gått igenom? Går det koppla bort på något sätt??

Allex skrev 2016-01-04 21:56:22 följande:

DPO4 idag - och jisssses (!!!) vad tiden sniglar sig fram. Det är mycket väntan i att försöka bli gravid! Och tänk att jag har hållt på att vänta så är i hittills totalt (14 dagar * 19 försök) == 266 dagar! 

Oj, vad mycket väntan det blev när man slog ihop det så där!

• Nykär15

Mmm förstår, väldigt svårt koppla bort helt då det är något man önskar så högt..,hoppas snart att er väntan är över och att ni får vänta på en bäbis ist :)

Allex skrev 2016-01-04 22:46:42 följande:

Upp till 12:e gången var det drygt.... Blev så ledsen. Sen så vande jag mig på nåt sätt och numera är det mer som att jaja, vi får väl se om det händer.... Men, det är drygt att vänta dessa dagar fram till bim. Inte mycket att göra åt. Jag försöker fylla dagarna med det jag tycker är kul och ja...jobbet hjälper en del, tiden rullar på då.

• Nykär15

Usch var jobbigt att inte veta :(

Min mens kom redan idag, skönt på ett sätt för då vet jag var i min cykel jag är, men trodde inte det skulle ske redan två dagar efter att jag tagit bort spiralen. Hoppas nu ÄL kommer runt 18:e...ska beställa stickor och se så den kommer.

Vi har i stort sett sex varje dag så behöver inte vara rädda för att missa den. Vill däremot se att jag faktiskt HAR ÄL och att kroppen funkar som den ska...

Mammut skrev 2016-01-05 14:12:57 följande:

Testade igen... senaste idag men negativt.

Små blöder samtidigt som jag har älflytning som jag haft i 2 veckor. Kroppen verkar vara helt ur balans, förmodligen ännu MA som spökar. Får se vad det blir av det här? Verkar varken vara ägglossning eller mens.

• Nykär15

Vi har alltid haft mycket sex, så vi är precis som vanligt. Enda skillnaden är att han kommer i mig nu, det har vi gjort rätt sällan innan. Men ska nog kolla med ÄL-stickor om det kommer någon ÄL alls, för om det inte gör det vill jag ju ha koll på det, så man inte hoppas i onödan..,

Svar på tråden 40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016