40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016
Näpp blev inget här. Men har kommit
Näpp blev inget här. Men har kommit
Oj. Mensen ska det stå.
Vad tråkigt Allex :( Själv är jag inte så säker på att jag faktiskt har äl. Får aldrig positivt på äl test. Äter bdg denna gången och många säger att äl ska komma tidigare då. Men idag är jag på dag 8 och fortfarande inte en skymt att äl är på g :( Detta är vårt 11:e försök.
Pluttan - någon äl i sikte?
Tycker också det är roligt att veta hur gamla ni är tjejor. Att vi alla är i 40 års åldern vet vi ju men mer då. Så hur gamla är ni?
Jag börjar: Jag är 41 år :)
Börjar känna av lite äl värk nere i magen. Men har känt så förut utan att det blivit tydliga utslag på testen. Bara det att jag känner nästan lite illamående och lite små öm i brösten denna gången. Det brukar jag inte va annars....
Jag fyllde 42 i mitten på december.
Vi har försökt i drygt 1½ år och nu äntligen har jag två graviditetest i ryggen. Jag vågade inte riktigt lite på det första jag tog, det var ett svagt streck. Så jag köpte ett Clearblue digitalt så jag skulle slippa tolka strecken och då fick jag det svart på vitt att jag var gravid.
Heelt otroligt! Jag kan inte fatta det. Efter 20 st försök.. herregud vilken lång tid. Men nu har jag testat positivt
Nu följer 12 veckor av lite nervositet - de är ju de mest kritiska.
Välkomna nya! Här är äl över och nu kommer den oändligt lååånga väntan på bim.
Den 27:e enligt p tracker.
Dag 1
Tant röd dök upp. Blir nu rosenrot i 14 dagar, ska också försöka vara ute och röra mej lite mer.